5 דרכים קלות להפחתת השומן בגוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

הבריאות שלכם אינה נמדדת רק ע"י הקילוגרמים בלבד! מחקר קובע כי המפתח לבריאות הגוף אינו נמצא דווקא במשקל שלנו אלה באחוזי השומן.

מחקר שנעשה ב- Mayo Clinic מצא כי אנשים בעלי משקל גוף תקין אך עם אחוזי שומן גבוהים מהנורמה (יותר מ-30 אחוזים אצל נשים ויותר מ-20 אצל גברים) נמצאים בסיכון גבוה יותר ללקות במחלות לב ובסכרת.

גם אם משקלכם נמצא בטווח התקין עדיין מומלץ שתבדקו את מצב אחוזי השומן בגופכם. לפניכם 5 דרכים שיסייעו לכם בהורדת אחוזי השומן.

לא רק המשקל קובע: עכשיו גם אחוזי השומן

1. צפו פחות בטלוויזיה

צפייה בטלוויזיה של יותר מחמש שעות בשבוע תעלה את הסיכון לכך. ישיבה מרובה מול הטלוויזיה תגרום לכם לפחות תנועה ועלולה להביא אתכם גם לאכילה לא מבוקרת. היום בעידן ה-VOD  או האינטרנט תוכלו להקליט או לצפות מחדש בתכניות האהובות עליכם בלי לבזבז זמן על פרסומות, דבר שבסופו של יום מתבטא בשעות נוספות של בטלה על הספה.

2. אכלו סלט מידי יום

באכילת סלט יומי תוכלו לקבל יותר סיבים תזונתיים, וויטמינים ותרגישו שבעים יותר. מצאו לכם רטבים מתאימים שתוכלו לשלב בסלט ולגרות את החך, רק הקפידו שהרטבים או התוספות לא יהיו שומניים ומסוכרים מידי (חשוב ביותר להקפיד על כך).

3. מבשלים בבית

אין כמו אוכל ביתי שהוכן ובושל על ידכם. בישול ביתי יוריד את הסיכון לעלות את אחוזי השומן בגופכם. באמצעות הבישול הביתי תוכלו לשלוט בכמויות השומן, המלח ובאיכויות המזון. אכילה בחוץ אינה נשלטת גם כאשר מדובר "באוכל בריא", מכיוון שאינכם באמת יודעים מהם הכמויות בהם השתמשו להכנת כל מנה.

4. הירגעו

לא כולם יודעים, אבל סטרס הוא מאיץ השומן בגוף. אלא אם כן, אתם יודעים לנהל ולשלוט בו. כשהמתח גובר ונבנה אצלכם, כדאי למצוא פעילות שגורמת לרוגע ולשלווה, זה יכול להתחיל באימון בחדר כושר או פעילות כמו הליכה על חוף הים, טיול עם הכלב או אולי אפילו עבודה בגינה. כדאי להביא את הגוף למצב של רגיעה בכדי לסייע לתפקוד תקין ולמניעה של עליית אחוזי השומן.

5. לכו על דגים

צריכה של 3 מנות שבועיות העשירות באומגה 3 כמו בדגי סלמון, מקרל, סרדינים וטונה יכולה לתרום רבות לגוף ובכך למנוע התפתחות של מחלות ועלייה של אחוזי השומן הרע בגופנו. כן…גם למנוע התפתחות השומן הרע בגופנו. בתיאבון!

מערכת כושר ישראל

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

עקבו אחרינו

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-13,000 חברים.