10 דרכים לאכול בריא יותר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

רבים מאיתנו נאבקים עם הרגלי האכילה והתזונה מידי יום. יש לא מעט סיבות לכך, אבל הנפוצה שבהם היא אורח החיים המהיר והמטורף שרובנו חיים מידי יום. רבים אינם מתכננים נכון את הרגלי האכילה במשך יום העבודה, וכשמגיעים הביתה גוועים ברעב ומתקשים להימנע מאכילה לא מבוקרת. אכילה לא מסודרת או חסרה במהלך היום תגרום לגוף לחפש את המזון ואת החוסרים בדרכים משלו, ותאמינו או לא: הגוף ימצא את הדרכים ויפיל אתכם בפח. כולנו יודעים שתזונה ואימוני כושר הם המרכיבים המנצחים והאפקטיביים כשרוצים להוריד אחוזי שומן, לחטב את הגוף, להוסיף אנרגיות חדשות ולהרגיש בריאים במשך היום. פעילות גופנית ללא שילוב של תזונה, לא תוביל לאותן התוצאות אילו הייתם משלבים בין השניים. רגע לפני שתמשיכו עם כל השאר, קבלו 10 טיפים קלילים ופשוטים שיעזרו לכם בשינוי של הרגלי האכילה.

אוכלים בריא ומסגלים הרגלי תזונה חכמים יותר

1. אכלו ארוחת בוקר
2. שימו לב והיו עקביים בנוגע לגודל המנות שלכם.
3. אכלו ארוחות קטנות כל 3-4 שעות.
4. צרכו לפחות 5 סוגי ירקות ו-3 סוגי פירות ביום.
5. תגייסו את האנשים סביבכם ועדכנו אותם בהרגלי התזונה החדשים, זה ישמור על המוטיבציה וישמור אתכם במסלול.
6. אל תשכחו את חלון ההזדמנויות. מיד בסוף האימון דאגו לצרוך את מנת החלבון והפחמימה הדרושים.
7. מלאו את המקרר באפשרויות בריאות. שריינו עצמכם ואל תגיעו לרגע בו אינכם מוצאים שום דבר מזין לאכול.
8. אל תלכו לעשות קניות בסופר על בטן ריקה.
9. תתכננו כמה אוכל ובאיזה כמויות תצטרכו במשך היום, תארזו או שימו בקופסאות ותאכלו רק את זה.
10. תתנזרו מקלוריות נוזליות כמו משקאות מתוקים, קולה, פטל וכו'. דבקו במים.

מערכת כושר ישראל

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

עקבו אחרינו

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-13,000 חברים.