אם שותים לא מורידים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

שתיתם בסופ"ש הרבה אלכוהול? זה הולך לעלות לכם ביוקר. צריכת אלכוהול מוגזמת בסופ"ש לא תתרום לכם לתהליך הירידה במשקל. הנה 5 עובדות שלא ידעתם על אלכוהול ואם ידעתם רצוי שתשננו.

זה יעלה לכם ביוקר
1. אלכוהול מכיל כ-7 קלוריות לכל גרם. מה שמעניק לו את המקום השני "היוקרתי והמכובד" , לפני המאסטר הקלורי העוצמתי: "השומן" שמתכבד ב- 9 קלוריות לכל גרם.
2. אלכוהול מגביר את התיאבון וגורם לנו לצרוך עוד אלכוהול וכמובן להפתעות נלוות נוספות כמו: זיתים, בוטנים ושאר פיצוחים עתירי קלוריות.
3. לא רק חסרונות, גם יתרונות יש לאלכוהול. כמות מתונה של יין עשוייה למנוע סרטן, מחלות לב וכלי דם, אבל אל תגזימו, גם ממנו צרכו במינון נכון.
4. כמות מוגברת של אלכוהול תגרום ל:
נזק לכבד, נזק למוח ולמערכת העצבית, פגיעה בתפקוד ההורמונאלי
איבוד הזיכרון, פגיעה בקואורדינציה גם עשוי להוביל לראיה מטושטשת.
5. כמות לא מבוקרת של אלכוהול תגרום לעליה במשקל, כן אלכוהול יכול להיות משקה שקוף אך עתיר קלוריות וסוכרים. הנה דוגמא של ערכים קלוריים:
פחית בירה =                150 קלוריות
כוס יין =                       150 קלוריות
כוס וויסקי =                  200 קלוריות
כוס טקילה =                 200 קלוריות
כוס וודקה רד בול =       250 קלוריות
כוס ייגרבול =                250 קלוריות
כוס מרגריטה =             250 קלוריות
תחשבו על זה רגע, כוס של וודקה עם רד בול = 250 קלוריות שאותם תצליחו לשרוף רק אם תבצעו אחד מאלה:
*הליכה    במשך 45 דקות בקצב של 6 קמ"ש
*ריצה      במשך 30 דקות בקצב של 9 קמ"ש
*ספינינג   במשך 30 דקות ברמה בינונית
*קיקבוקס במשך 20 דקות ברמה בינונית
*אימון על מחזורי בחדר הכושר במשך 30 דקות ברמה בינונית
נו…עכשיו אתם תגידו, שווה או לא שווה? אם בכל זאת החלטתם לשתות אלכוהול, עשו זאת בתבונה, אל תשכחו שלא באותה המהירות שהכנסתם לגופכם את האלכוהול כך גם הוא יצא, לכן תהיו חייבים לשלב גם פעילות גופנית ואימוני כושר כדי לשרוף את מה שהכנסתם.

מאת: רונן סין

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

תנו קפיצה

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-12,000 חברים.