האם זהו חזון אחרית הימים? מקדונלדס יוצאת בימים אלה בשיתוף פעולה עם רשת ההרזייה העולמית "שומרי משקל" וממתגת את מאכלי הרשת כבריאים ודיאטטיים.

מקדונלדס לא הייתה מעולם הבחירה המועדפת והבריאה של שומרי המשקל למיניהם, הטלגרף הבריטי מדווח כי ממש בימים אלה נחתם הסכם בין רשת ההרזייה לבין מקדונלדס (כרגע רק בניו זילנד) שתקדם "אפשרויות בריאות" ברשת המזון העולמית.
3 ארוחות הכוללות צ'יקן נגטס יכללו את הלוגו של "שומרי משקל" ויסומנו כ- 6.5 נקודות, בחודשים הקרובים השיתוף יגיע גם לאוסטרליה. דיאטנים ושאר אנשי מקצוע סבורים כי המאכלים הדיאטטיים לכאורה הינם לא אחר מאשר תכסיס שיווקי שנועד למשוך יותר מבקרים לרשת המזון.
מאת: שי אלנקרי