6 טכניקות להתמדה באימונים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

לעתים המחשבה על יציאה לחדר הכושר יכולה לגרום לנו למצוא את כל התירוצים שבעולם למה כדאי לוותר ולהישאר בבית. כשזה מגיע להתמדה באימונים הדברים החשובים ביותר הם הדברים הקטנים והפשוטים לביצוע. אלו הן 6 הטכניקות והרעיונות שיחזירו את חסרי המוטיבציה חזרה אל מסלול האימונים.

1. בלי תירוצים

אחד הדברים החשובים כשרוצים להיכנס לכושר הוא להפסיק ולחפש תירוצים. תירוצים היו ותמיד יהיו, אבל אין תרוץ טוב יותר לכך שתזניחו את הבריאות שלכם. שנו את הגישה וחפשו הזדמנויות לאימונים מאשר לחפש תירוצים.

2. היו גמישים

אתם לא חייבים לדחוס אימון שלם אחד וארוך בביקור בודד במכון הכושר. במידת הצורך, נסו לחלק את האימון לשניים או אפילו שלושה אימונים קצרים יותר. זה ייתן לכם יותר מוטיבציה להגיע לאימון (לפעמים רק המחשבה של אימון ארוך גורמת לנו לרצות ולוותר עליו), אתם עדיין תוכלו לראות תוצאות נפלאות ויהיה לכם יותר זמן לשאר ההתחייבויות שלא קשורות לאימון.

3. עשו משהו

אם אתם נמנים על אותם אנשים שמוותרים על האימון כשאין לפחות זמן של שעה, אז כדאי שתחשבו שוב. זכרו שגם אימון קצר של 20 דקות ביום יכול לחולל נפלאות, זה בטח ובטח עדיף על פני רביצה מול הטלוויזיה ומעבר בין הערוצים.

4. הפכו את זה לתחביב

אימון כושר זה לא דבר לעשירים או לסלבריטאים בלבד, זה מתאים והכרחי לכל אחד מאיתנו. חשיבה על אימון הכושר כעוד אחד מההרגלים התורמים לבריאותנו, תהפוך מבלי שתרגישו להרגל יומי בדיוק כמו הצורך לצחצח שיניים.

5. התחילו עם מטרה

אם אתם מתחילים להתאמן או שאתם שומרים על שגרת אימונים, מוטיבציה היא מילת המפתח. בשביל לשמור על המוטיבציה עליכם להציב מטרה כלשהי. רשמו את המטרה ושימו במקום ברור לנגד עיניכם. לא משנה אם המטרה שלכם היא הורדת הכולסטרול, ירידה למידה 28 בג'ינס או לרוץ 10 ק"מ, הרצון להשיג את המטרה הוא זה שישמור אתכם על מסלול האימונים.

6. שמרו על עקביות

מתפלאים למה האימון האחרון עליו וויתרתם הפך לחודש שלם של וויתורים? הסיבה לכך היא העקביות. ברגע שאינכם שומרים על עקביות בשגרת האימונים, קל מאוד לפרוש ממנה. לכן מומלץ להכניס את האימונים ליומן בדיוק כמו כל פגישת עבודה אחרת. איזו הרגשה מספקת היא לסמן ביומן V אחרי כל פגישות השבוע ושלושת אימוני הכושר?

מאת: שי אלנקרי

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

תנו קפיצה

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-12,000 חברים.