6 תרגילים על חצי כדור

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

את הבוסו בטח כבר כולכם מכירים. חצי כדור שעליו ניתן לעמוד או לשבת ולאתגר את כל השרירים. העבודה עם החצי כדור מתרכזת על שיווי משקל וייצוב הגוף תוך כדי אימון מאתגר ואטרקטיבי המסייע לעיצוב הגוף ולשריפת קלוריות. קבלו 6 תרגילים לחיזוק השרירים בעזרת חצי כדור וזוג משקולות.

בוסו: חצי כדור - עולם ומלואו

כל תרגיל שתבצעו על הבוסו יעצים את האימון וישלב עבודה של שיווי משקל וחיזוק של השרירים עם דגש על שרירי ה-CORE. קבלו 6 תרגילים על הבוסו שיעשו לכם את החיים קלים יותר.


מאת: דביר אלנקרי

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

תנו קפיצה

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-12,000 חברים.