כך חזרה בריטני ספירס לגזרה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

איך החזירה לעצמה בריטני ספירס את הגוף לאחר הלידה ומסע ההרס העצמי שלה? תתפלאו לשמוע: ריקוד, אימוני כוח וריצה הם אלה שעזרו לבריטני ספירס לחזור לגזרה, לחטב את הגוף ולחזק את השרירים. כך גם אתם תוכלו לרקוד כל הדרך אל גוף חטוב יותר.

כולנו זוכרים את הקרקס שהיה סביב בריטני ספירס לאחר הלידה, ההתמכרות לסמים והאשפוז אותו עברה. כל התהליכים האלה השפיעו על הכוכבת כבר בגיל צעיר מאוד, והיה נדמה שכך נהרסים לה חיי הזוהר ולא ישובו עוד. אחרי תקופה שבה הייתה שרוייה במצב רע ומראה גופה היה רע מתמיד, החליטה לעשות שינוי. ספירס חזרה לרקוד באינטנסיביות יומית, (בייחוד ריקודי היפ הופ) דאגה לחזור לכל התנועות שבהם הצטיינה די מהר, עם סיבובים, ניתורים, בשילוב של תרגילים פונקציונאליים לחיזוק הגוף המאפיינים את עולם הריקוד.

בריטני ספירס חוזרת לגזרה עם אימוני כושר. צילום: cc by Disier

תוך מספר שבועות גופה עבר שינוי, ותוך מספר חודשים היא כבר חזרה לגזרתה הקודמת. כשעלתה לראשונה לבמה לאחר ההפוגה שעשתה, הקהל לא האמין שכך הצליחה לרזות ולחטב את הגוף לאחר שנראתה בתמונות הפפראצי הנוראיות בעיתונים כשהיא מלאה ומוזנחת. ספירס טוענת שכך הועיל לה הריקוד אותו ביצעה מידי יום ובאינטנסיביות גבוהה.

ללא ספק ריקוד הוא פעילות אירובית לכל דבר המשלב עצימויות גבוהות עם דגש על הפעלת שרירים מייצבים ושריפת הקלוריות מכך גבוהה. כמו כן, ריקודי היפ הופ מצריכים מגופנו לבצע תנועות פליאומטריות עוצמתיות שמסייעות בחיזוק השרירים, משפרות את הכושר הגופני ואת הגמישות. בנוסף לכל זה, ספירס גם הרימה משקולות ודאגה לרוץ לפחות 3 פעמים בשבוע. לפי האתר הרשמי שלה לא דווח על פציעה כלשהי במהלך כל תקופת האימונים האינטנסיביים.

לאחרונה גם נודע כי הזמרת הצטלמה לקמפיין חדש שבו התנגדה שתמונותיה ירוטשו בפוטושופ אלה רק לאחר שהתמונות יוצגו כזו לצד זו (לפני ואחרי ליטוש התמונה).

מערכת כושר ישראל

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

תנו קפיצה

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-12,000 חברים.