טיפ כושר: מוטיבציה לאימונים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

רוצים יותר מוטיבציה לאימונים? תתחילו להציב מטרות!

אז איך אפשר בקלות להתחיל ולהציב מטרות? קובעים יעדים קטנים ומגדירים זמן. לדוגמא: המטרה שלכם היא לרדת 15 ק"ג עד הקיץ. הציבו יעדים קטנים כמו "עד סוף החודש ארד 3 ק"ג" כבשו את היעד והציבו יעד חדש. כך המשיכו צעד אחר צעד עד שתגיעו למטרה. הצבת יעדים עם תוקף של זמן תהפוך את המשימה מחלום למציאות עם הרבה יותר רצון ומוטיבציה. בהצלחה!

מלי אלנקרי

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

תנו קפיצה

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-12,000 חברים.