השרירים נתפסו? 5 טיפים להקלה בכאבים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
הרמתם משקולות בחדר הכושר והשרירים נתפסו? בפעילות גופנית קיים גם סיכוי לפציעות וגם להיתפסות השרירים. שרירים תפוסים יכולים לקרקע אותנו לכמה ימים וגם לבטל לנו את האימונים.למה זה קורה ואיך אפשר למנוע את הכאבים? מה הפתרון ? 5 טיפים שיעזרו לכם בהקלת הכאב השרירים התפוסים.
באקדמיה האמריקנית לניתוחים אורטופדיים סבורים כי אפילו התנועה העדינה ביותר לקיצור השריר עשויה לגרום לו להתכווץ אפילו לא באופן רצוני או בשל מתיחה או קריעה של סיבי השריר, לרוב בשל תנועה רחבה מדי מיכולת התנועה של השריר, או בשל מאמץ אינטנסיבי מידי על השריר.
נתפס השריר? קבלו 5 טיפים שניתן לעשות בעת התכווצות שרירים:
1. עסו בעדינות את השריר.
2. הפסיקו כל פעילות, אל תנסו להמשיך עם הכאב
3. נסו לבצע מתיחה קלה שאולי תפחית מעט את הכאב ואולי אף תוביל לשחרורו.
4. אמבטיה חמה לחימום השרירים יכולה להועיל.
5. הפסיקו מיד כל פעילות או התעמלות שגרמה להתכווצות.
מאת: שי אלנקרי

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

עקבו אחרינו

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-13,000 חברים.