אין זמן לאימון ? 30 דקות וגמרנו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
כל כך הרבה דברים מאלצים אותנו מידי יום לדלג על אימון הכושר או לבצעו בצורה חלקית בלבד. אם גם אתם נמנים על אלה "שמוותרים לעצמם" בטענה של חוסר זמן אז הנה לכם ההוכחות שגם 30 דקות יכולות להספיק. מוותרים על האימון? אין סיכוי!

שמרו על זה קצר ואינטנסיבי

אז איך עושים זאת?
באימוני כוח (התנגדות) ניתן לבצע אימון סופר סט שזה למעשה שילוב של סטים בין קבוצות שרירים שונות וללא מנוחה. כלומר: ניתן לבצע תרגיל הפועל על שרירי הכתפיים, משם לעבור במיידית וללא מנוחה לתרגיל המיועד לשרירי הרגליים. בזמן ששרירי הכתפיים עובדים, שרירי הרגליים נחים ולהפך. לאחר ביצוע שני סטים רצופים של שתי קבוצות שרירים ניתן לקחת מנוחה קצה של 30-45 שניות וממשיכים במתכונת דומה. כך ניתן לבצע את כל האימון ולסיימו בזמן קצר ואפקטיבי. ניתן לבחור מספר תרגילים לסופר סט, למשל: תרגיל לזרוע קדמית ותרגיל לזרוע אחורית, תרגיל לגב ותרגיל לחזה וכך הלאה…
למה אימון קצר יותר
כשזה מגיע לפעילות גופנית "כל המרבה הרי הוא לא מבורך", פעילות גופנית הנמשכת על פני מספר שעות (2-3 שעות) עשויה להוביל אתכם לתוצאה ההפוכה ולא לתוצאה הרצויה, לכן חייבים לשמור על זה קצר וקולע, ובמקרה אם אתם עסוקים וזמנכם קצר, פעילות קצרה של סופר סטים וממוקדת במשך 30 דקות עשויה להביא אתכם לתוצאות כמעט זהות כאילו נשארתם להתאמן שעה.
יתרון נוסף באימון כזה מעבר להיותו אימון קצר וממוקד הוא הקצביות והמנוחות הקצרות. הקצביות והאינטנסיביות הם אלה שמסייעים בשריפה מוגברת של קלוריות במהלכו של האימון ולאחריו. אימון שכזה יכול להיות אימון ששווה להכניסו לתכנית האימונים החודשית שלכם, אפילו במתכונת של 2-3 פעמים בחודש, קצת גיוון ועניין לא יזיקו לכם.
זכרו: K.I.S.S
KEEP IT SHORT & SIMPLE
מאת: שי אלנקרי

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

עקבו אחרינו

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-13,000 חברים.