8 דרכים לשרוף קלוריות בלי להזיע

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
רוצים לרדת במשקל אבל שונאים להזיע? גם אם אתם שומרים על תזונה נכונה מבוקר ועד ערב ומתאמנים בחדר כושר באופן קבוע, יש 8 דרכים נוספות שתוכלו לעשות כדי לשרוף יותר קלוריות וזאת אפילו מבלי שתצטרכו להזיע.

אפשר גם לשרוף קלוריות בלי להזיע?

1. יותר שעות שינה
שינה של פחות מ-4 שעות לא רק תגרום לכם ליותר עייפות אלא גם לקצב חילוף חומרים נמוך. רוב המומחים בתחום ממליצים על 7 ל-8 שעות שינה בלילה, כך גם תהיו מפוקסים יותר ותשרפו יותר קלוריות.
2. קחו ויטמין D
ירחון התזונה הבריטי פירסם מחקר שבו גילו כי נשים הנוטלות וויטמין D על בסיס יומי ירדו במשקל מהר יותר לעומת אלה שעשו זאת ללא תוספת של הוויטמין. מסתבר שההשלכות של הוויטמין על הגוף הן חיוניות ומייעלות את עבודתו. ההמלצה היומית היא: 2000 מ"ג.
3. השתמשו בפדומטר
שימוש בפדומטר יגביר אצלכם את המודעות למספר הצעדים שאתם הולכים ביום. בכל שבוע נסו ללכת קצת יותר מהשבוע החולף. זה לא ממש יגרום לכם יותר להזיע אבל זה ללא ספק ישרוף עבורכם מעט יותר קלוריות.
4. צחקו יותר
הידעתם כי צחוק של 10 עד 15 דקות ביום ישרוף עבורכם כ-50 קלוריות? אז מה רע גם לצחוק וגם לשרוף קלוריות?
5. אכלו ארוחת בוקר
אכילה של ארוחת בוקר נותנת לגוף את האות להתחיל לעבוד ולשרוף קלוריות. ארוחת בוקר שוברת את צום הלילה ומאפשרת לגוף להמריץ את קצב חילוף החומרים. דילגתם על ארוחת בוקר? שרפתם פחות קלוריות.
6. יותר סיבים תזונתיים
לפחמימות עשירות בסיבים תזונתיים לוקח זמן ארוך יותר להתעכל בגוף לעומת מאכלים אחרים. סיבים תזונתיים יתנו את תחושת השובע לזמן ממושך יותר בניגוד מוחלט לכל חטיף מתוק. ירקות, קטניות ופחמימות מורכבות (אורז מלא/קינואה/לחם דגנים מלאים וכו') יעשו את העבודה.

7. האריכו את הדרך במקום העבודה
האריכו את הדרך לשרותים, לקפיטריה, לחדר האוכל או לכל מקום אחר. החנו את הרכב רחוק, כך שתצטרכו ללכת מספר דקות עד הגעתכם למשרד. אפילו שזה נראה לכם לא הגיוני, אתם תוכלו להרוויח עוד 100 קלוריות בכל יום רק מהניווטים בדרך!
8. לעסו מסטיק
לעיסת מסטיק לא רק תשרוף יותר קלוריות (לא הרבה אבל גם משהו) אלא גם תשמור עליכם יותר עסוקים בפה כך שבזמן הבישולים תוכלו לטעום הרבה פחות. זה לא אומר שמסטיק יהיה התחליף שלכם לאוכל אבל לחלוטין יוכל לתרום לכם חלק.

מערכת כושר ישראל

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

תנו קפיצה

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-12,000 חברים.