5 עצות להפסקת הנשנושים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

בטח מצאתם את עצמכם לא פעם עם שקית של פיצוחים או חטיפים בשעת לילה מאוחרת. לפעמים נדמה כי אנו רעבים אבל בפועל אנחנו ממש לא. מרגישים שבא לכם להכניס משהו לפה כשאתם מול הטלוויזיה? אוכלים סתם כי משעמם? 5 עצות יעילות שיעזרו לכם להפסיק את הנשנושים ויעזרו לכם לחסוך מאות של קלוריות מיותרות.

1. חבר טלפוני

לקבל תמיכה ממישהו קרוב זהו דבר מכריע להצלחה בכל תהליך של דיאטה או של שמירה על המשקל. דברו עם חבר, ספרו למה אתם מרגישים את הצורך לנשנוש לילה. תהליך ההסברה לחבר או חברה יעשה בעצמו חלק מהעבודה. זה יעזור לכם להוציא את התשובות מעצמכם ולשלוט בדחפים שלכם.

2. מצאו תעסוקה

קומו מכורסת הטלוויזיה ומצאו תעסוקה שלא קשורה דווקא באוכל ורחוקה עד כמה שניתן מהמטבח.

3. לכו לישון

ברגע שהרעב מתחיל להתקיף אתכם מאוחר בערב עדיף שתלכו לישון. תנו לרעב לחלוף על פניכם. בבוקר כשתתעוררו, תקומו עם הרגשה טובה יותר לגבי עצמכם ותוכלו לחזור שוב למסלול הבטוח.

4. צחצחו שיניים

צחצחו שיניים אחרי כל ארוחה. כן, זה אמנם נשמע מטורף אבל תאמינו או לא, צחצוח שיניים אחרי כל ארוחה יוריד את החשק לקינוח או נשנוש מיותר. ברגע שהשיניים מצוחצחות ההרגשה והצורך להמשיך לאכול פוחתת.

5. שתו הרבה מים

אתם בטח שמעתם את זה כבר אלפי פעמים, אבל תזכרו: בטן מלאה במים מורידה את החשק והדחף לאכילה. לעיתים הגוף מתבלבל בין רעב לצמא ואתם מפרשים זאת כ"רעב". אחרי כמה כוסות מים הצורך לנשנוש או הרעב יחלוף מכם.

מערכת כושר ישראל

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

עקבו אחרינו

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-13,000 חברים.