10 טיפים לאכילה נכונה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

תזונה, אימון התנגדות ואימון אירובי. כל השלושה יחד מהווים את המרכיבים המנצחים והאפקטיביים כשמדובר בהורדת אחוזי שומן, "חיטוב הגוף" ואפילו להוספת אנרגיות למשך היום. אם תחסירו רק אחד מהשלושה, התוצאות להם אתם מצפים יאלצו להמתין עד שתתחילו לעשות סדר בבלגן.

תזונה נכונה

רבים מהאנשים נאבקים עם התזונה והרגלי האכילה. יש כמה סיבות לכך אבל הנפוצה שבהם היא אורח החיים המהיר והמטורף אותו רובנו חיים מידי יום, אנשים לא מתכננים נכון את הרגלי האכילה במשרד וכשמגיעים הביתה גוועים ברעב ולא נותנים לשום דבר למנוע זאת, אפילו לא למקרר. אכילה לא מסודרת או חסרה במהלך היום תגרום לגוף להרגיש כאילו לא אכלתם כל היום. הדבר האחרון שתרצו זה להתאמן קשה בחדר כושר ולא לראות תוצאות בגלל הרגלי התזונה הגרועים. תקראו, תיישמו ותהפכו את זה לחלק מכם.

1.    אכלו ארוחת בוקר.
2.    שימו לב והיו עקביים בנוגע לגודל המנות שלכם.
3.    אכלו ארוחות קטנות כל 3-4 שעות.
4.    צרכו לפחות 5 סוגי ירקות ו-3 סוגי פירות ביום.
5.    תכללו בכל ארוחה או ארוחת ביניים מנת חלבון קטנה.
6.    לא לשכוח את חלון ההזדמנויות. מיד בסוף האימון דאגו לצרוך חלבון ופחמימה.
7.    תפוצצו את המקרר באפשרויות בריאות
8.    אל תלכו לעשות קניות בסופר על בטן ריקה.
9.    תתכננו כמה אוכל ובאיזה כמויות תצטרכו במשך היום, תארזו או שימו בקופסאות ותאכלו רק את זה.
10.  תתנזרו מקלוריות נוזליות כמו משקאות מתוקים, קולה, פטל וכו'. דבקו במים.

מערכת כושר ישראל

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

תנו קפיצה

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-12,000 חברים.