פרסומת: תפוזים בכושר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

אז מהו "פרסום"? האם זהו הדבר שקוטע את חוט המחשבה של אנשים בדברים שפחות מעניינים אותם? מסר שיווקי על מוצר בכלל לא רלוונטי? כולנו מכירים את זה היטב, כמה זה יכול להיות כל כך מעייף ומרגיז אותנו "הלקוחות הפוטנציאליים" לקבל את המסר אלפי פעמים ביום. לפעמים בסוג זה של שיווק, מרוב עצים לא רואים את היער, אנחנו מעדיפים לסנן ולהתעלם ממה שלא נוגע לנו. החדשות הטובות והמרעננות זה שניתן לראות יותר טכניקות מעולם הפרסום לעניין אותנו הצרכנים, לצרוך יותר מידע ולהתעדכן במוצר או השרות אותו רוצים לפרסם. במקרה זה, נתקלנו בפרסומת מחו"ל של רשת חדרי כושר ( ORANGE FITNESS) עם סרטון מקסים שמעביר את המסר בצורה כייפית, ברורה המזוהה עם המותג. במקרה שלהם מדובר בתפוזים.

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

עקבו אחרינו

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-13,000 חברים.