בישראל קיימים למעלה מ-3000 מועדוני כושר, סטודיו ומרכזי ספורט בישראל. 1.5 מיליון אנשים מתאמנים בישראל, ושוק הכושר מגלגל כ-3-4 מיליארד שקל בשנה נכון לשנת 2021.
אתר ‘כושר’ הינו אתר מגזין מהוותיקים בישראל (משנת 2009) הפונה לקהל שוחרי הכושר והבריאות. באתר ובקבוצות הפייסבוק כותבים אנשי מקצוע מהמוכרים בישראל (מאמני כושר, דיאטנים, פיזיולוגיים ועוד).
לכושר ישראל יש 3 קהלי יעד עיקריים:
חברות לאביזרי כושר, ביגוד ספורט, מאמני כושר, בעלי עסקים בענף הכושר, מרכזי ספורט, אקססוריז, חברות תוספי תזונה, פתרונות למועדוני כושר וסטודיו.
בקבוצות של כושר ישראל הושקעו כ-8 שנות פיתוח ועשרות אלפי שעות אדם בבניית קהילה איכותית מקצועית וממוקדת, הן בהיבט נושא הקבוצה והן בהיבט ניהולה השוטף והמורכב. יעידו על כך אלפי חבריה הנאמנים ועשרות העסקים עימם אנו משתפים פעולה לאורך השנים מאז הקמתנו.
חבילת היכרות של 5 פוסטים (אותם הלקוח יוכל לפרסם ולקבל אישור על ידינו ב-5 קבוצות הכושר המונות יחד כ-30,000 שוחרי כושר, תזונה ובריאות) – 1250 ש"ח + מע"מ.
חבילת 10 פוסטים (אותם הלקוח יוכל לפרסם ולקבל אישור על ידינו ב-5 קבוצות הכושר המונות יחד כ-30,000 שוחרי כושר, תזונה ובריאות) – 2,000 ש"ח + מע"מ.
חבילת BOOST הכוללת 10 פוסטים שיעלו על ידי הלקוח בקבוצות הפייסבוק + כתבת תדמית אישית על העסק / המוצר+באנר באתר כושר ישראל עם קישור לבית העסק שיופיע לצד כל כתבות האתר למשך חודשיים + העלאת כתבת התדמית בעמוד כושר ישראל בפייסבוק (96,000 חברים) ב-3,000 ש"ח + מע"מ.
ניתן לפרסם באתר בדרכים הבאות:
האפשרות הראשונה – מאמר שאתם הכנתם, יצרתם, ערכתם ואתם רק מעוניינים לקבל כאן במה למוצר או שירות שלכם ולעשות שימוש בקישור למאמר לצרכים השיווקיים שלכם.
העלות למאמר שאתם הכנתם וערכתם, עומדת על 500 שקלים לפני מע”מ.
האפשרות השנייה – מאמר שאנחנו הכנו, ערכנו ואספנו את הנתונים…תוכלו לצפות במגוון הכתבות הנמצאות באתר.
העלות למאמרים שאנחנו מכינים שיכולים לשמש כתדמית על העסק, סקירת מוצר, ראיון אישי עם בעל העסק, התנסות בקונספט חדש (כולל תחקיר, עריכה ושילוב תמונות) באורך של 400-500 מילים עומדת על 1,500 ש"ח לפני מע”מ.
האפשרות השלישית – יצירת וידאו תדמיתי לסיקור העסק, המוצר, מועדון הכושר, הסטודיו + קידומו באתר (בתוך כתבה) + פרסומו בקבוצות הפייסבוק.
העלות – כדי שנוכל לגבש הצעת מחיר לכך, תצטרכו להשאיר פרטים שנוכל להעריך את אופי העבודה ומורכבותה ואנו ניצור קשר.
האפשרות הרביעית – פרסום באתר באמצעות באנרים עבור המותג או המוצר אותו תרצו לקדם. העלות לבאנרים משתנה כי היא מתבססת על כמות הבאנרים בכל עמוד ומשך זמן הפרסום.
העלות – חבילה הכוללת 2 באנרים, הראשון יופיע לצד כל כתבות האתר והשני יופיע לצד כל אינדקס מכוני הכושר והסטודיו מרחבי ישראל.
כך או אחרת, אם אתם לא ‘סגורים’ עד הסוף על האסטרטגיה, נוכל לסייע לכם בחשיבה על בחירת הדרך המועילה ביותר עבורכם לפרסום.