עשרת המאכלים למראה גוף בריא ומושלם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
שמירה על עור פנים והגוף היא לא דבר פשוט. בדיוק כמו שאת המכונית אנו מתחזקים כך גם יש לתחזק את גופנו. אכילה בריאה ומאוזנת היא המפתח לבריאות הגוף ולאריכות ימים. בעשרת הדברות תתקלו באכילת שום, מים וכן, גם שוקולד יהיה פה.
1.מים

שתייה מרובה של מים מסייעת לעור להישאר רך, אלסטי וצעיר יותר. הפעילות של המים שומרת על לחות הגוף ,ובנוסף לכך הם מסייעים לנו בתהליך הירידה במשקל.
2.ויטמין C
הלוחם הטבעי של הגוף במחלות וזיהומים, עוזר בעת יצירת קולוגן, דבר הגורם לעור להישאר אלסטי ומעוצב ללא קמטים. מצוי בפירות הדר ,תות שדה, עגבנייה, ברוקולי חסה ובמגוון רחב של פירות וירקות. לאלו שלא מגיעים לויטמין מהמזון ניתן לצרוך גם בקפסולות.

3.תה ירוק
עשיר באנטי אוקסידנטים (נוגדי חמצון) הנלחמים ברדיקלים החופשיים שיש לנו בגוף, מסייע בתהליכי ההרזיה ובהורדת הכולסטרול. בסין כבר צורכים אותו אלפי שנים, למה שגם אנחנו לא נתחיל?
4.סויה
חלבון הסויה עשיר בחומצות אמינו וויטמין E, ואנטי אוקסידנטים אחרים השומרים על לחות העור.
5.חומצות שומן חיוניות
כן, גם שומנים יכולים להיות טובים. אומגה 3ו-6 ידועים ומזוהים כשומנים הטובים, נמצאים גם בדגים ואגוזים. כל כך הרבה תכונות טובות כתוצאה מצריכת אומגה 3 ו-6, עוזר לשער, לעור, לציפורניים ולשרירים, מסייע בריכוז וטוב לזיכרון מצויין לאנשים שעושים דיאטה ,בקיצור משפר את המצב הגופני בגדול.

6.חלב
יש הרבה דעות לכאן ולכאן לגבי החלב אבל הוא עדיין עשיר בסידן וויטמין B2 B1 B12 התורמים לייצירת כדוריות דם אדומות הסוחבות יותר חמצן לתאים. עשיר כמובן גם  בוויטמין D התורם לעצמות ולשיניים בריאות.
7.ירקות ירוקים
עשירים בויטמינים כמו A,C,E ברזל וסיבים,עשירים באנטיאוקסידנטים ובוויטמין E, וויטמין חיוני  לבריאות העור ולמראה צעיר ורענן.
8.יוגורט
ליוגורט יש את תכונות החלב רק שביוגורט יש גם "חיידקים" ידידותיים העוזרים למערכת העיכול.
9.שום
המון תכונות טובות לשום כמו: מוריד לחץ דם, מוריד כולסטרול, מונע מחלות כלי דם ואפילו טוב למניעת סרטן. אחרי הכל הפה לא מריח הכי טוב בעולם אחרי אכילת שום אבל זהו החיסרון היחידי, היתרונות שלו גוברות על החסרונות (לכאלה שבל זאת מעדיפים לוותר אפשר גם לבלוע בקפסולות)
10.שוקולד
כן כן ,בסדר אנחנו לא תמיד אוהבים להמליץ על אכילת מתוקים אבל מחקרים הראו כי אמנם זהו לא המאכל הבריא ביותר על פני כדור הארץ אבל יש לו השפעה גדולה על מצב הרוח ע"י העלאת האנדרופינים והסרוטונין, אלה הגורמים לנו הרגשת רוגע ונינוחות. אז בואו נסכם שקובייה או שניים לא תהרוג אותנו ויתרה מכך, תגרום לנו גם להרגשה נפלאה. ועל זה נאמר כשאנו מרגישים טוב אנו נראים טוב וזה הדבר הכי חשוב.

מערכת כושר ישראל

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

תנו קפיצה

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-12,000 חברים.