וידאו:4 תרגילים לשרירי הבטן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

איזה תרגילים כבר לא הציעו לנו לחיזוק שרירי הבטן? בעבר כבר הרצו לנו יותר מפעם שצריך לעשות מאות של חזרות בכל אימון ולהשקיע שעות מידי שבוע כדי להשיג את הבטן המושלמת. מלי אלנקרי עם 4 תרגילי בטן שיוסיפו גיוון לתכנית האימון שלכם.

אינספור מיתוסים נשמעים בין כותלי חדרי הכושר, חלק נכבד קשור ישירות לשרירי הבטן. אז מה שמעתם? 1000 חזרות באימון? חצי שעה של עבודה רצופה? בטן תחתונה- בטן עליונה? עזבו אתכם מכל המיתוסים ששמעתם, התחילו לעבוד והתרכזו בעובדות. התרכזו באיכות ולא בכמות. הקפידו על קצב עבודה איטי והימנעו לחשוב על איך מבזבזים חצי שעה על אימון בטן, חשוב להבין כי גם ב-7-10 דקות של פעילות אפשר להשיג את אותה התוצאה. התרכזו בעבודה נכונה ומגוונת והימנעו מטעויות שעשויות להוביל למקומות אחרים. עזבו אתכם מבטן תחתונה או עליונה, בביצוע תרגיל בטן מאומץ כל שרירי הבטן מתגייסים לפעולה ולכן לא צריך לחפש תרגילים ספציפיים לכל שריר בנפרד. אחרי כל זה הקפידו על תזונה נכונה, פעילות אירובית (להוצאה אנרגטית גדולה) ובצעו את ארבעת התרגילים הבאים ואתם לגמרי בכיוון. כדי להבין קצת יותר את חשיבות התזונה לבטן שטוחה אתם מוזמנים לקרוא ולהפנים  "בטן שטוחה: זה לא יעבוד בלי התזונה"

מאת: מלי אלנקרי

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

תנו קפיצה

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-12,000 חברים.