הרגלי כושר ודיאטה: קים קרדשיאן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
היא יפה, מפורסמת, מדליקה וכבר הספיקה להוציא יותר מווידאו אחד לחיזוק ועיצוב השרירים. צעד אחר צעד הכוכבת קים קרדשיאן מצאה כי לחשוף לעולם את סודות התזונה והכושר האישיים הם הדבר שמעניין את הציבור יותר מכל, ומאז היא לא מפסיקה לככב על שערי המגזינים הנחשקים ברחבי ארה"ב. תכירו את קים קרדשיאן ואת הרגלי הכושר, התזונה והדיאטה שלה.

פופולאריות בזכות הכושר והתזונה. צילום: cc by Kalumba2009

הרגלי התזונה של קים קרדשיאן
קים שולטת על גודל המנות בכל ארוחה וזה אחד הדברים שמאוד עזרו לה במהלך הירידה והשמירה על המשקל. היא מעדיפה להפחית באכילת ג'אנק פוד, משקאות מוגזים ומשתדלת להקפיד לאכול יותר חלבונים. לדבריה: מתקשה לוותר על מתוקים אבל ללא ספק מפחיתה באכילתם. רק לאחרונה השילה ממשקלה כ-5 קילוגרמים נוספים, וזאת בזכות ההתמדה והאחריות שלה על תכנית התזונה. לדבריה: ארוחת בוקר היא המפתח המרכזי להצלחה. היא פותחת את הבוקר עם לטה מחלב סויה יחד עם שיבולת שועל או ביצה ופירות.

מקפידה על התזונה. צילום: cc by ritab38315

ענייני הכושר ומשטר האימונים של קים קרדשיאן
קים קרדשיאן מבצעת את אימוני הכושר יחד עם המאמנת האישית קתי קיילר, אותה מאמנת כושר שבמקביל מאמנת גם את מישל פייפר, קים בסינג'ר, ג'ניפר אניסטון, ג'וליה רוברטס ועוד. "אני דואגת להתאמן לפחות 3 פעמים בשבוע. בימים אלה שאני נמצאת בתכנית אימוני כוח אינטנסיביים אני שונאת להחמיץ אימון, כך שבשבועות מסוימים אני מתאמנת אפילו 4 ו- 5 פעמים בשבוע. בדרך כלל אני מתחילה את האימונים ב-30 דקות ריצה על ההליכון ומיד לאחר מכן עוברת ל-30 דקות נוספות של אימוני כוח.
ב-30 הדקות של אימון הכוח אני משלבת בין פלג הגוף העליון לתחתון, כך שאני מבצעת תרגיל רגליים ומיד לאחר מכן תרגיל ידיים, כך שאזור אחד בפעולה, האזור השני במנוחה ולהיפך. מתה על תרגילי בטן, ומתיחות ומשקיעה בהם קצת יותר…" לישבן ולירכיים היא מעדיפה לא לוותר על המכרעים (לאנצ'ים) וסקוואטים וזאת לאחר שישבנה היה מטען חריג שסחבה מאחוריה במשך שנים.
קרדשיאן תלמד אתכם לעצב ולחטב את הגוף
ב-2008 יצאה עם DVD של תרגילי כושר יחד עם המאמנת שלה והוא נקרא Work Out With Kim Kardashian ובשנה האחרונה יצאה עם DVD נוסף בשם Fit In Your Jeans By Friday או בתרגום חופשי : "היכנסי לג'ינס שלך עד יום שישי" כאשר ל- DVD 3 חלקים המתמקדים בעיקר בישבן, בטן וירכיים.
היא לא מאמינה כי נשים צריכות להיראות אנורקטיות ולכן גם גאה בגזרתה העגולה, עגולה לא היינו אומרים, אבל אנחנו איתה. הצצה קטנה לווידאו הלקוח מה-DVD האחרון שלה…

מערכת כושר ישראל

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

תנו קפיצה

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-12,000 חברים.