בוסו: אימון גופני על חצי כדור

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

הוא לא נועד לזה שתקפצו עליו או שבאמצעותו תפיגו את השעמום בחדר הכושר, הוא נועד לאתגר אתכם וליצור עבורכם סביבת עבודה לא יציבה באימון. סביבת עבודה לא יציבה: לא מסוכן? ההפך הוא הנכון. ככל שנערער את שיווי המשקל בעת ביצוע התרגילים כך נאתגר יותר שרירים. הכירו את הבוסו.

חצי כדור שהוא עולם ומלואו

מה זה בכלל בוסו?

ה- BOSU הוא ראשי תיבות של "Both Sides Up" והוא למעשה חצי כדור גומי גדול שעומד על פלטה שטוחה של 25 אינץ' המאפשרת לנו להתאמן בשני מצבים שונים. האחד של החצי עיגול והשני שטוח. החצי השטוח נמצא במגע ישיר על הרצפה ולכל צד ניתן לקבל סוג שונה של אתגר ואיזון. לפני מספר שנים כל  נושא האימון הפונקציונאלי ואימון שרירי הליבה היה רחוק מחדרי הכושר, היום אין חדר כושר שלא מחזיק אחד כזה. הבוסו מתאים לעבודה ביחידים וכמובן גם בקבוצות.

אז מה עוד אפשר לעושת עם הבוסו?

אפשר לעבוד עליו באימונים מאתגרים את שרירי הליבה, משפרים את היציבה, את האיזון של הגוף וכמובן לבצע בעזרתו אימונים פונקציונאלים. המכשיר מיועד למגוון רחב של תרגילי שיווי משקל מאתגרים, ועל ידי עבודה איתו מתרגלים את תחושת האיזון בכל תרגיל, שכן נדרשים להפעיל הרבה שרירים מייצבים.

למי מתאים?

אימון על הבוסו מתאים לכל הגילאים מכייוון שאינו עוד מכשיר כושר מסוכן אלה ידידותי אשר יכול לסייע לאתגר ללא כל ספק ילדים, נוער, מבוגרים ואפילו ספורטאים תחרותיים.

אז בפעם הבאה שאתם שומעים על בוסו יותר טוב שתלכו לנסות בעצמכם במה בדיוק מדובר.

מאת: דביר אלנקרי

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

תנו קפיצה

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-12,000 חברים.