אחד על אחד עם עינת בזק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

ממתעמלת קרקע בילדות, דרך עיצוב גראפי ומשם המשיכה לעיצוב הגוף. אחד על אחד עם עינת בזק, על הדרך, החיבור לספורט, על פתיחת הסטודיו ומספר טיפים אקטיביים מנצחים שיעזרו לכם לשמור על כושר.

ספרי לנו בקצרה על הרקע שממנו את מגיעה אל תוך עולם הכושר?

"בתור ילדה הייתי מתעמלת קרקע תחרותית, כנערה שימשתי גם כעוזרת מאמנת.הצבא "זרק" אותי החוצה מעולם הספורט, ואחרי הצבא עבדתי מספר שנים כמעצבת גרפית. באותה תקופה גם עליתי הרבה במשקל והתנתקתי לזמן מסויים מעולם הכושר, אבל זה כנראה היה עמוק בפנים ובער בי.אחרי הלידה פשוט החלטתי לחזור לעולם הכושר, התחלתי את התהליך עם ירידה של כ-18 קילו, עשיתי זאת בהדרגה בשילוב אימונים והפחתה של כמויות אוכל, לא עשיתי דיאטה. הדרך שעשיתי והניסיון שלי גרמו לי להבין שהייעוד שלי הוא לעזור לאנשים אחרים לעשות טוב לגוף שלהם וחזרתי לעולם הפעילות הגופנית בגדול."

 

 

איך התחיל הרצון להפוך את האהבה למקצוע?

"דברים גדולים לא קורים ביום אחד. התחלתי להתאמן פעמיים בשבוע, ואז עליתי לשלוש וקצת, לאחר מכן לארבע ועם הזמן הרגשתי טוב עם עצמי והבנתי שאני צריכה לחזור לתחום הספורט ולהיות שם בשביל לעזור לאחרים. את תחילת דרכי התחלתי כמאמנת במקומות שונים, ואחרי תקופה פתחתי את הסטודיו, סטודיו “סטפ-אפ” לאימונים בהוד השרון."

ספרי לנו על הסטודיו שהקמת

סטודיו סטפ-אפ נמצא בהוד השרון והוא כולל בתוכו אימונים מאתגרים ומיוחדים כמו ספינינג, היט, ספינינג & טאבטה, והשיא של הטרנד המטורף – ריקוד על עמוד. למדתי את הקהל, את הצרכים ומה נכון יותר לקהל שלי – ומתוך ההבנה הזאת נוצרו השיעורים שהם ההילייט שלנו, האימונים ייחודיים משולבים של חצי שעה ספינינג והמשך השיעור אימון פונקציונאלי (כוח).

 

מה כלכ כך מיוחד באימונים אצלך?

"המתאמנים שלי צועדים יחד איתי דרך ארוכה רבת שנים, יש לא מעט מתאמנים ומתאמנות שפוקדים את הסטודיו שלי כבר מעל לעשור ואף יותר ומתמכרים ליחס האישי, לתוצאות ולאווירה, זהו מבחינתי המבחן האמיתי.

אני ממש מנסה לייחד את הסטודיו שלי, להבין את הצורך של האנשים ולספק אותו. מה שחשוב כשזה מגיע לספורט הוא התמדה ואני חושבת שהתמדה נעשית ברגע שהבחירה מתאימה למתאמן, וזה בדיוק מה שאני מנסה לספק למתאמנים שלי. לדוגמה, שיעור ספינהיט (SPINHIT), שהוא שילוב של ספינינג והיט נוצר מתוך ההבנה שיש מתאמנים שאין להם זמן להגיע לסטודיו יותר משעתיים בשבוע ויש להם צורך ורצון לשלב גם אימון אירובי וגם אימון כוח כדי להפיק בזמן הזה כמה שיותר, גם שריפת קלוריות וגם עבודת כוח שמטרתה חיזוק וחיטוב הגוף.

 

מתוך המקום הזה יצרתי שיעור משולב בו מקבלים הכל בשעה אחת. אני חושבת שכל אדם שימצא את האימון הנכון לו, החיבור למאמן והאווירה שעושה לו כיף יצליח להתמיד – ומתוך הבנה שספורט זה חשוב אני מנסה לגרום למתאמנים שלי להגיע ליעדים של עצמם תוך כדי הנאה”.

תני לנו את הטיפים האקטיביים המנצחים שלך

1. תכניסו פעילות גופנית ללוח הזמנים שלכם, גבוה בסדר העדיפויות, גם אם אתם הורים לילדים קטנים וגם אם אתם צריכים להביא בייביסיטר במיוחד לשעה. מדובר בזמן איכות חשוב עבורכם. 

2. קחו אתכם פרטנר לאימון, זה תמיד עוזר למוטיבציה, ובכך גם לא מוותרים אחד לשני גם כשפחות מתחשק להתאמן. 

3. תחליטו על יעד הגיוני ולא רחוק מדי, למשל: “אני רוצה להגיע לכך שבעוד שלושה שבועות אני אעבוד עם משקולות כבדות יותר” או “בחצי השנה הקרובה אני רוצה לרדת חמישה קילוגרמים” או “תוך שלושה חודשים אני רוצה לעשות 30 פושאפ רצוף או להצליח לבצע עמידת ידיים”. 

4. תהיו חלק מהקהילה, תמצאו את המקום שכיף לכם להתאמן בו, גם מבחינה אנושית ואנרגטית. זה משפיע ועוזר מאוד. 

איך יוצרים קשר?

לפרטים נוספים על הפעילות בסטודיו
לפייסבוק
לאינסטגרם

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

עקבו אחרינו

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-13,000 חברים.