אחד על אחד בכושר עם אורלי גלמן

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

כושר מבחינתה זה דרך חיים. דרך חיים של ממש. היא עוסקת בזה מאז ומתמיד, אבל בשנים האחרונות הפכה את התחביב ואת דרך החיים שלה למקצוע, מקצוע אותו חייה ונושמת מידי ועל ידי כך מסייעת לרבים ורבות לשנות את חייהם ולאהוב את הדרך. אם תשאלו אותה על איזה דרך מדובר, תקבלו תשובה אחת וברורה: דרך של כושר המשולבת בתזונה כדרך חיים לכל דבר! אורלי גלמן היא לא רק פריקית של כושר, היא מאמנת, מדריכה, רצה, רוכבת, שוחה מנטורית ותשמח לעשות סוייץ' לכל רק מי שחפץ להיכנס לכושר ולשנות את אורח החיים.  נעים להכיר: אחד על אחד עם מאמנת הכושר אורלי גלמן.

 

אורלי גלמן. צילום: MAX DIGITAL
תעשה את השינוי לכל מי שחפץ בכך. צילום: MAX DIGITAL

 

 

מי אני?

חובבת כושר מושבעת מאז ומתמיד, מאמנת כושר בוגרת וינגייט, מדריכת כושר אישית, מאמנת המתמחה באימונים פונקציונאליים, אימוני CORE ואימוני TRX. 

 

אורלי גלמן: צילום: טל בלומברג
אורלי גלמן באימון עם ה-TRX. צילום: טל בלומברג

 

איפה מלמדת?

בסטודיו קונספט רמת פולג – נתניה ומאמנת אישית באזור השרון. 

 מה מלמדת בימים אלו?

מלמדת בעיקר אימוני TRX בקבוצות וכן אימון ROLLING אותו פיתחה, אימון המשלב עבודה מאתגרת עם גליל ו-TRX.

 

אורלי גלמן. צילום: טל בלומברג
אורלי גלמן. צילום: טל בלומברג

 

 

מה נראה ממך בכנס פיטנס מעלה החמישה 2015?

בכנס אעביר יחד עם אורטל נצר (הטריינרית הבינלאומית של TRX בישראל) בשני הימים שיעורי TRX מאתגרים ופונקציונאליים במיוחד לכנס.  תתכוננו לערער את שיווי המשקל ולהוציא את הגוף מאזור הנוחות תוך שימוש בשרירי ה-CORE !

 

אורלי גלמן. צילום: טל בלומברג
תעביר שיעורי TRX בכנס פיטנס 2015. צילום: טל בלומברג

 

לפרטים נוספים והרשמה לכנס פיטנס מעלה החמישה 2015

 

מה זה בכלל אימון פונקציונאלי?

אימון פונקציונאלי זהו אימון בו תוכלו להשתמש במינימום המכשור ולהפיק את מקסימום התוצאות תוך שהוא מסייע בשיפור רוב הפעילויות היומיומיות הכרוכות בתנועה ובמאמץ גופני.  לצורך העניין, באמצעות אביזר ה-TRX (שהוא גאוני בעיני) ניתן להפעיל את כל קבוצות השרירים בדרך מיוחדת שאינה מצריכה שימוש באביזרים רבים, אלא רק את רצועות האימון ומשקל הגוף. מטרת האימון אינה רק כדי שנוכל להיות חזקים יותר או לשרוף יותר קלוריות אלא מיועדת בעיקרה לחיזוק השרירים המייצבים (ושרירי ה-CORE / הליבה) של הגוף.

 

לערער את שיווי המשקל ולהוציא את הגוף מאזור הנוחות
אורלי גלמן: 'לערער את שיווי המשקל ולהוציא את הגוף מאזור הנוחות תוך שימוש בשרירי ה-CORE'

 

 

אביזר שהיית לוקחת איתך לאי בודד

נו…מבחינתי ברור: רק את ה-TRX. מעבר לזה שזה אביזר שימושי ונהדר, זוהי שיטת אימון מדהימה שגורמת לשיפור של כל מרכיבי הכושר הגופני ומפעילה כמובן את כל השרירים והגוף. 

 המוטו שלך לחיים

זה נשמע טוב יותר באנגלית אבל אתרגם גם לשפתנו:

THE ONLY BAD WORKOUT IS THE ONE YOU DIDN'T DO

THE ONLY BAD WORKOUT IS THE ONE YOU DIDN'T DO
THE ONLY BAD WORKOUT IS THE ONE YOU DIDN'T DO

 

אין דבר כזה אימון רע – כל עוד מזיזים את הגוף ומפעילים אותו הרי זה משובח. תנועתיות תורמת לכל מישורי החיים, הן במישור הפיזי והן במישור המנטאלי. אנשים רבים נוטים לוותר על האימון היומי, מוצאים את כל התירוצים בעולם 'למה לא' אבל אני אומרת: צאו לדרך, תזיזו את הגוף, הגוף יגמול לכם בהתאם!

לפרטים נוספים והרשמה לכנס פיטנס מעלה החמישה 2015

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

תנו קפיצה

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-12,000 חברים.