צהוב זה הכל: פולאר לקראת הטור דה פראנס

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

'אגנטק – בריאות וספורט' יבואנית שעוני הדופק והכושר POLAR יוצאת בפעילות שיווקית ייחודית לקראת הטור דה פראנס 2011

Yellow is Everything

הפעילות הנה חלק מפעילות עולמית רחבת היקף, במסגרת הסכם השת"פ והחסות הרשמית של ענקית שעוני הדופק והכושרPOLAR עם אחת מתחרויות הספורט הפופולאריות בעולם. בין השאר:

  • · תשיק מהדורה מוגבלת של מחשבון אופניים בצבעי צהוב, עם לוגו התחרות הרשמית
  • · תשקיע בקמפיין פרסומי סביב השת"פ עם הטור ותצא בפעילות קד"מ רחבה בחנויות הספורט והאופניים ובקרב קהילת הרוכבים המקצועיים, בהיקף של כ- 100 אלף ש"ח
  • · במסגרת הפעילות תפתח POLAR אתר אינטרנט יעודי אשר ישדר ONLINE את נתוני הדופק המשתנים של הרוכבים המשתתפים, בזמן התחרות עצמה!

'אגנטק – בריאות וספורט' יבואנית ענקית שעוני הדופק והכושר POLAR, תחגוג את מרוץ הטור דה פראנס ה-98, בפעילות שיווקית רחבת היקף בישראל, כחלק מהפעילות העולמית ושיתוף הפעולה של המותג עם הטור.

POLAR משמשת כנותנת החסות הרשמית של תחרות הטור דה-פרנס, הנחשב לאחד מאירועי הספורט הגדולים והמסוקרים בעולם.

 

הפעילות השיווקית והפרסומית תחת הכותרת Yellow is Everything – מחווה ל"חולצה הצהובה" אותה מקבל בכל יום הרוכב המוביל בטור, תכלול כמה רבדים ותפנה הן לקהל הרוכבים החובבים והן לקהיליית הרוכבים המקצועיים – שני קהלים אשר נמצאים בתקופה האחרונה בקצב צמיחה גדול בישראל.

בפעילות, תשקיע 'אגנטק – בריאות וספורט', כ-100 אלף ₪, החל מה- 1.7 והיא תמשך חודש, תקופת המירוץ.

בין השאר, תשיק בישראל, מהדורה מוגבלת ויוקרתית של מחשבון האופניים CS500TDF, שיהיה מחשבון האופניים הרשמי של הטור וישמש את רוכבי האופניים המתחרים. המחשבון הייחודי יעוצב בצבעי הצהוב ועליו יוטבע גם לוגו התחרות. המחשבון, שיהווה גם פריט לאספנים יוכל לאפשר לכל רוכב אופניים לרכב כמו ספורטאי טור דה פראנס מקצועי השואף לחולצה הצהובה הנכספת.

 

מחשבון האופניים לקראת הטור דה פראנס CS500

עוד, תאפשר POLAR כניסה למתחם אינטרנטי ייחודי שהוא חלק מטכנולוגיה עילית חדשנית, במסגרתו, ניתן יהיה לצפות אונליין בדופק של חלק מהרוכבים בטור, במהלך התחרות עצמה! וכך לעקוב אחר מצבם הגופני לאורך המסלול המשתנה – חגיגה אמיתית לחובבי הענף.

בצד זה, תצא 'אגנטק -בריאות וספורט' בקמפיין פרסומי סביב השת"פ עם הטור ובפעילות קד"מ רחבה בחנויות הספורט והאופניים ובקרב קהיליית הרוכבים המקצועיים, כל זאת בהיקף של כ- 100 אלף ₪.

יואב צור, מנכ"ל חטיבת הבריאות והספורט באגנטק: "הקמפיין שלנו, הוא חלק מפעילות רחבה, חוצה יבשות סביב החסות הרשמית של POLAR עם תחרות האופניים הגדולה ביותר ואחת מתחרויות הספורט הפופולאריות בעולם, בכלל. הבחירה ב-CS500 כמחשבון האופניים הרשמי של הטור דה פרנס מאפשרת לנו באופן טבעי, לצאת בקמפיין המבליט את יתרונות המותג עבור קהל הרוכבים, בחנויות ובכלי המדיה השונים ובמיוחד בעולם האינטרנטי, בו תופס השיח סביב ענף האופניים מקום רב. הקמפיין Yellow is Everything מסמל את העובדה שכל אחד רוצה את הצבע הצהוב – צבע שברכיבת אופניים, פירושו ניצחון".

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

עקבו אחרינו

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-13,000 חברים.