עשרת המאכלים לעור בריא יותר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
הנה סיבה נהדרת לעבור היום בסופר. הידעתם שמאכלים מסוימים יכולים לעזור לכם לשמור על עורכם חלק יותר, גמיש וזוהר? במקום למרוח קרמים יקרים אפשר פשוט להתחיל לאכול נכון יותר וללכת על הדרך הטבעית.
עור הפנים מתחיל בתזונה שלכם
1.מים
מים, מים בששון. שתייה מרובה של מים מסייעת לעורכם להישאר רך, אלסטי וצעיר יותר. הפעילות של המים שומרת על לחות הגוף ובנוסף לכך הם יסייעו לכם בתהליך הירידה במשקל.
2.ויטמין C

הלוחם הטבעי של הגוף במחלות וזיהומים. עוזר ליצירת קולוגן, אשר יגרום לעורכם להישאר אלסטי ומעוצב ללא קמטים. מצוי בעיקר בפירות הדר, תות שדה, עגבנייה, ברוקולי חסה ובמגוון רחב של פירות וירקות. לאלו שלא מגיעים לויטמין מהמזון ניתן לצרוך גם כתוסף בקפסולות.
מים מים בששון

3. תה ירוק

עשיר באנטי אוקסידנטים (נוגדי חמצון) אשר הנלחמים ברדיקלים החופשיים שיש לנו בגוף, מסייע בתהליכי ההרזיה ובהורדת הכולסטרול. בסין כבר צורכים אותו אלפי שנים, למה שגם אתם לא תתחילו?
4. סויה
חלבון הסויה עשיר בחומצות אמינו, וויטמין E ואנטי אוקסידנטים אחרים השומרים על לחות העור.
5. חומצות שומן חיוניות

כן, שמעתם טוב. גם שומנים יכולים להיות טובים. אומגה 3 ו-6 ידועים ומזוהים כשומנים הטובים אשר נמצאים גם בדגים ואגוזים. כל כך הרבה תכונות טובות כתוצאה מצריכת אומגה 3 ו-6. מסייע לשערנו, לעורנו, לציפורניים וגם לשרירים. צריכה של חומצות שומן תסייע לאלו הנמצאים בתהליך של דיאטה ותעזור גם בריכוז ובזיכרון.

6. חלב

יש הרבה דעות לכאן ולכאן לגבי החלב אבל הוא עדיין עשיר בסידן וויטמין B2 ,B1 ,B12 התורמים ליצירת כדוריות דם אדומות הסוחבות יותר חמצן לתאים. עשיר כמובן בוויטמין D התורם לעצמות ולשיניים בריאות.
7.ירקות ירוקים

עשירים בויטמינים כמו A,C,E ברזל וסיבים, עשירים באנטיאוקסידנטים ובוויטמין E, וויטמין חיוני  לבריאות העור ולמראה צעיר ורענן.
8 .יוגורט

ליוגורט יש את תכונות החלב רק שביוגורט יש גם "חיידקים" ידידותיים העוזרים למערכת העיכול.
9. שום

אמנם הוא לא מריח טוב בפה אבל יש לו עדיין המון תכונות טובות כמו: מסייע בהורדת לחץ דם, מוריד כולסטרול, מונע מחלות כלי דם וטוב למניעה של סוגי סרטן שונים. ריחו של השום הוא גם החיסרון היחידי אבל היתרונות עולות על החסרונות ולכן מומלץ לכלול אותו במאכלים השונים. לאלו מכם שבכל זאת מעדיפים לוותר אפשר גם לבלוע בקפסולות.
10. שוקולד

כן כן…בסדר. אנחנו לא תמיד אוהבים להמליץ על אכילה של מתוקים, אבל עדיין ניתן למצוא אינספור מחקרים שמראים כי אמנם זהו לא המאכל הבריא ביותר על פני כדור הארץ אבל יש לו השפעה גדולה על מצב הרוח, הלב ועל עורנו. שוקולד מסייע בהעלאה של אנדרופינים ושל סרוטונין, חומרים טבעיים המופרשים וגורמים לנו הרגשת רוגע ונינוחות.  על זה נאמר: כשאנו מרגישים טוב אנו נראים טוב, וזה הדבר הכי חשוב.

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

תנו קפיצה

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-12,000 חברים.