לא עוד מכות – 10 טיפים בדרך לכושר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

כמה פעמים מצאנו את עצמינו דוחים לאחרי החגים? אנחנו מפסיקים לעשן אחרי החגים, מסדרים, מנקים, מרזים, משמינים (נדיר) אוכלים בריא, מתחילים לאהוב, מפסיקים לריב, עושים כסף וכמובן עושים ספורט…הכל…אחרי החגים… כל שנה הסיפור חוזר על עצמו, לפעמים מזיזים את העניינים אך לרוב מחכים לשנה הבאה ומגלים שכלום לא השתנה. הגוף שלנו זקוק לתחזוקה שוטפת מדי יום בכדי להתקיים ולהיות בשיאו, כמו שהוא דורש מזון ושתייה כך הוא גם מתחנן שנזיז אותו, ונדאג לאמץ אותו בהתאם. למי שלא התעמל בחיים, שהתאמן רק בימי התיכון והפסיק, שמפחד לחזור לזוז ושמחכה לאחרי החגים, הכתבה בדיוק במקום. לפניכם המדריך המלא לעצלים. כך תקומו מהספה למען הזיעה. חפשו את הטיפים המתאימים, אזרו אומץ וצאו לדרך!

דווקא עכשיו: הזמן להיכנס לכושר

1. הסתכלו לאמת בפרצוף – התחילו את היום במבט במראה. נסו להיות אובייקטיבים, לא להסתיר את השומנים, לא לתרץ תירוצים ולא לספר לעצמיכם סיפורים. החליטו לשפר ולהתמודד עם מה שמפריע לכם באמת.

 

2. גוף בריא=נפש בריאה – מי שמזניח את גופו פוגע בתחושה הכללית שלו לגבי עצמו. טפחו את הגוף שלכם ותרגישו מלאי בטחון ואהבה עצמית.

 

3. הגדירו את מטרתכם – חשוב להציב מטרה, אבל עוד יותר חשוב להציב יעדים. לדוגמא: עד ספטמבר בחתונה של שושי, אני משיל 8 קילו ממשקלי, או בשנה הבאה ארוץ מרתון.

 

4. צעדים קטנים הופכים להרגלים גדולים – החליטו על משהו קטן שאתם עושים בכל יום. נגיד: היום אני נרשם למכון, מחר אני הולך ועולה על ההליכון לעשר דק, מהר מאוד זה יהפוך להרגל גדול.

 

5. רשמו – נהלו יומן צעדים ועקבו אחר ההתקדמות שלכם, אין הרגשה טובה מתחושת העלייה בדרך למטרה.

 

6. מצאו שותף מתאים – ברוב המקרים, טובים השניים מן האחד. חבר/ה טוב/ה, אישתך, בעלך, בן או בת זוגך ירימו אותך במשברים וביחד תשיגו את המטרות שלכם.

 

7. הימנעו מאיסורים, התמקדו במה שטוב לכם – אין צורך להיאחז בכל הכוח בכדי לא לזלול את השוקולד, במקום זה תמצאו מאכלים בריאים שטעימים לכם ושעושים לכם יותר טוב לאחר האכילה. הרשו לעצמיכם גם את השוקולד כשמתחשק לכם אבל הציבו גבולות.

 

8. אל תשקלו– את המשקל תנו לידיד רחוק והרחיקו מהבית, השתמשו בסרט מדידה מדי שבוע ועקבו אחר התוצאות. כשמתמידים בפעילות גופנית מסת השריר עולה וכך גם המשקל. שזה לא יטעה אתכם ויאכזב.

 

9. לכל סיר יש מכסה – לא כולם חייבים לאהוב לרוץ ולעשות פילאטיס ולטפס על הרים. יש מאות סוגים של פעילויות פיזיות ועשרות פופולאריות במיוחד. מצאו את הפעילות שעושה לכם שמח בלב ואיתה תרוצו. עם הזמן תמצאו שזה עלול להשתנות ואם בעבר אהבתם רק הליכון, בשלב מאוחר יותר תהנו גם מריצה ואופניים, נסו הכל עד שתמצאו, יש עוד המון דגים בים!

 

10. ולבסוף, הפעילו את עצמיכם גם במצב הקיים – במקום מעלית עלו במדרגות, בסקס היו אתם הפעילים, בשבתות וחופשים החליטו על טיולים במקום ארוחות משפחתיות כבדות ומעיקות, שחקו עם הילדים בתופסת במקום בפזלים ומחשבים, הציבו הליכון או אליפטי ממול לתוכניות הריאלטי והחדשות, עשו תחרויות והתערבויות עם בן/בת הזוג כשהעונש כולל שכיבות סמיכה, ריצות ושאר עינויים גופניים. והכי חשוב, תעשו רק את מה שאתם אוהבים!

חג שמח לכולם!

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

תנו קפיצה

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-12,000 חברים.