כך תכניסו את ילדיכם לכושר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram
לפי המלצת מומחי הכושר, ילדים זקוקים לשעה של פעילות גופנית מתונה עד מאומצת מידי יום כדי לשמור על בריאות תקינה. בימים אלה הילדים אינם פעילים כבעבר, כבר נדיר לשמוע ברחוב את קולותיהם ממשחקי הרחוב. עידן זה די נכחד ובמקומו התחיל עידן של רביצה מול מסך המחשב או הטלוויזיה. לכן, כצעד ראשון לעידוד ילדיכם לביצוע פעילות גופנית חשוב שתגבילו את זמן המסך שבדרך כלל מתפרש על פני כל דקה פנויה. מעבר לכך ריכזתי עבורכם 8 עצות נהדרות בהם תוכלו להשתמש ולגרום לילדיכם (וגם לכם) להיות פעילים הרבה יותר.
ילדים בכושר
1. לו"ז אימונים
אין סיבה להפוך את הפעילות לשגרה קשוחה לילדים. עדיף לקבוע זמנים לפעילות הגופנית בכל יום. סביר שכשמתחילה שעת הפעילות וילדיכם יהיו מאורגנים, הם גם יתחילו לזוז…
2. תוכנית ספורטיבית בבית הספר
כדאי לברר עם המורה לחינוך גופני בבית הספר מהן הפעילויות שהילדים מבצעים בשיעורים ולנסות להתכונן עם הילדים לשיעור הבא. אנחנו הרי מתחברים ואוהבים דברים שאנו טובים בהם לכן, אם הילד ישתפר בשיעורי הספורט הוא ירצה להשתתף בכל שיעור ואף להוביל ולבלוט. עזרו לו ליהנות מזה.
3. סופי שבוע וחופשות
השתדלו לארגן ימי פעילות וכיף עם הילדים גם בסופי השבוע ובחופשות. מסלולי הליכה בטבע, רכיבה על אופניים, פיקניק צהריים לצד פארק פעילות, מטקות בחוף הים, פריזבי משפחתי ועוד. הרגל ספורטיבי משפחתי הוא זה שיחלחל לילדים ויטמיע בהם הרגלים אקטיביים חדשים.
4. סביבת המגורים
בדקו באזור מגוריכם אילו פעילויות מוצעות לילדים. חוגים כמו טניס, אירובי, שחיה, כל אלה פעילויות שיעודדו אותם להיות פעילים יותר גופנית וחברתית. הדרך הטובה ביותר להתמיד בפעילות היא ליהנות ממנה, עזרו לילד למצוא את הפעילות לה הוא מחכה משיעור לשיעור.

5. פעילויות קבוצתיות
ניתן לארגן פעילויות כושר מתאימות בשכונת מגוריכם לילדים וגם להורים. משחקי כדורגל, משחקי קפיצה, תחרויות ועוד. אם תרימו את הכפפה, תוכלו גם להרים את כל ילדי השכונה.
6. תתחילו לרקוד!
ילדים בכל הגילאים אוהבים לרקוד. הגבירו את המוזיקה והדגימו לילדיכם את הריקודים שנהגתם לרקוד בנעוריכם. השתוללו יחד איתם, מובטחת הנאה גדולה ומשותפת…
7. גוונו בפעילות
השתדלו לחשוף את הילד לכלל סוגי הפעילות הגופנית. כל ילד מתחבר ונהנה מפעילות שונה, חשוב שהפעילות תהיה בחירתו של הילד, פעילות ממנה נהנה ולא משתעמם. אחרי הכל כפי שכבר נאמר: בכדי להתמיד בפעילות חשוב ליהנות ממנה.
8. אחראי שעת הכושר
ילדים ייהנו יותר אם תעבירו להם את הפיקוד במקרים מסוימים. נסו לתת לכל אחד בתורו להיות אחראי על שעת הפעילות. הילד יהיה רשאי לבחור את הפעילות, האחים וההורים ימלאו אחר הוראותיו. נסו, זה עובד!

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

תנו קפיצה

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-12,000 חברים.