חיזוק שרירי הבטן בשניים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

מה עוד אפשר לעשות בשניים? לרגל ט"ו באב קבלו אימון כושר זוגי שיאפשר לכם הנאה, כושר וחיבור גם יחדיו. אימון כושר זוגי מעלה את המוטיבציה ואת המחויבות האחד כלפי השני, יחד עם השיפור במערכת היחסים והחוויה הגופנית המשותפת. ניתן לבצע אינספור תרגילי כושר משותפים לחיזוק הגוף בשילוב של פעילות אירובית משותפת לשריפת קלוריות ושיפור סיבולת לב הריאה (הליכה או רכיבה). לצורך כך החלטנו להתחיל דווקא לחזק את המרכז, הלא הם שרירי הבטן.

הולכים יותר -בריאים יותר-חולים פחות

מערכת שרירי הבטן היא מהחשובות לכל אחד מאיתנו, שכן זהו האיזור היחיד בגוף שחלק ממנו אינו נתמך ומוגן על ידי העצמות, אלה על ידי מערכת השרירים בלבד. התרגילים לשרירי הבטן בווידאו הבא אינם מצריכים שימוש באביזרי אימון מגוונים או יקרים, כל מה שתצטרכו זה כדור, מזרן ואת משקל הגוף שלכם. אז קדימה, הפשילו שרוולים, מצאו פרטנר וצאו לדרך עם ארבעת התרגילים הבאים.

מערכת כושר ישראל

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

תנו קפיצה

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-12,000 חברים.