אימון פונקציונאלי לחיים קלים יותר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

ישנן סיבות רבות וטובות למה אדם יטרח בכלל להתאמן. האחד מעוניין בפיתוח הגוף והשני מעוניין בכלל בירידה במשקל. אפשרות נוספת התופסת יותר ויותר תאוצה היא "האימון הפונקציונאלי", כאשר בפועל האימון שורף הרבה יותר קלוריות, מפעיל יותר שרירים ומטרתו לשרת אותנו כמתאמנים גם בפעולות היומיומיות. אימון פונקציונאלי: בו תצטרכו מינימום מכשור ותוכלו להפיק את מקסימום התוצאות.

אימון פונקציונאלי מסייע בשיפור רוב הפעילויות היומיומיות הכרוכות בתנועה ובמאמץ גופני. מטרת האימון אינה רק להרמת משקל גבוה או לשריפת קלוריות מוגברת אלה מיועדת בעיקרה לחיזוק השרירים המייצבים של הגוף. אימון פונקציונלי יעזור לכם לסחוב ולהרים את הקניות של הסופר, לאסוף דברים מהפינה הגבוהה של הארון ואפילו לסחוב את הילדים.

אימון פונקציונאלי והחיים קלים יותר

הפחיתו את האימון על מכונות כוח ייעודיות

אם ברצונכם לבצע אימון פונקציונאלי בצורה הטובה ביותר תעדיפו להיפטר ממכונות הכוח המקובעות. המכונות האלה מגבילות את טווחי התנועה ולכן אימון עם משקולות או שאר אביזרי אימון המוסיפים התנגדות ומסוגלים לנוע במלוא טווח התנועה והזוויות יכולים להיות האופציה המועדפת. משקולות חופשיות הם אופציה נהדרת, תוכלו לשלב אותם בתרגילים מורכבים כמו סקוואט, מכרעים, לחיצת כתפיים ועוד..

לפתח את שרירי הליבה

הם השרירים שרירי הליבה הם המוקד שממנו הגוף מוחזק ונע, והם האחראיים על יציבות הגוף. שרירי המאפשרים תנועתיות איכותית ומאוזנת. חיזוק נכון של שרירי הליבה משפר את היציבה על ידי איזון בין השלד לשרירים ושמירה על מיקום תקין של מרכז הכובד בגוף.

אימוני הליבה הם אימוני כושר שבהם התרגילים משלבים פרמטרים של שיווי משקל עם כוח וקוארדינציה. שרירי הליבה במילים אחרות הם שרירי הבטן וזוקפי הגב היוצרים מחוך טבעי סביב אזור הבטן.

מאת : דביר אלנקרי

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

תנו קפיצה

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-12,000 חברים.