אחד על אחד בכושר עם ניצן ינאי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

היא בתחילת שנות ה-20 לחייה אבל כבר מדריכת אירובי בוגרת וינגייט, קיקבוקס, עיצוב, מתיחות ואימוני TRX. ההכשרות הללו והעיסוק סביב עולם הפיטנס מגיעים במקביל ללימודיה לתואר ראשון באוניברסיטת אריאל. אל תתבלבלו, היא צעירה, מוכשרת אבל עם הפנים קדימה. אל תחום הכושר היא מגיעה מעולם המחול, רקדנית לשעבר (כ-10 שנים) בסטודיו למחול ובעברה שילבה בין כמה סגנונות ריקוד, הבולטים בעיקר הם: בלט קלאסי, מודרני, ג'אז לירי והיפ-הופ.

 

ניצן ינאי
אל עולם הכושר מגיעה מעולם המחול. צילום: טל בלומברג

 

היא דור שני למאמני אירובי…כן…כן… שני ההורים שלה בעצמם מאמנים בוגרי וינגייט, ומכאן אפשר להבין שהבית ממנו היא מגיעה חי ונושם ספורט. על זה נאמר כי התפוח לא נופל רחוק מהעץ. נעים להכיר: אחד על אחד ניצן ינאי: המדריכה שתקפיץ אתכם בכנס פיטנס 2015 במעלה החמישה עם אחד השיעורים הכי מיוחדים שיש. 

 

ניצן ינאי.
דור שני למאמני כושר. ניצן ינאי. צילום: שילב בן ישי

 

 

אילו שיעורים את מלמדת בעיקר?

אני מעבירה אימוני TRX, אני מדריכת אירובי, קיקבוקס, עיצוב ומתיחות.

 

 

מה נראה ממך בכנס  פיטנס 2015 במעלה החמישה?

בינואר הקרוב בכנס במעלה החמישה אעביר אימוני משקל גוף מיוחדים, בשיטת האימון –  HIIT – שיטת אימון המבוססת על שינויי עצימויות ודפקים. את האימון אעביר במתכונת של 'משקל גוף בלבד' – body weight training – שנחשב היום לאחד מאימוני הכושר המובילים כיום בעולם. מדובר באימון משקל גוף המורכב מרצף של תנועות ומעברים אותם בניתי, בקצב, אנרגיות ודופק לחיזוק ועבודה על כל השרירים בגוף.  האימון מכיל שינויי עצימויות ודפקים (אינטרוואלים) לאורך האימון על ידי תנועות מיוחדות המסייעות בחיזוק שרירי הגוף והסיבולת האירובית.

לפרטים והרשמה לכנס פיטנס 2015 במעלה החמישה

אימון HIIT - אחד מהשמות ומהאימונים החזקים כיום בעולם
אימון HIIT – אחד מהשמות ומהאימונים החזקים כיום בעולם. צילום: שילב בן ישי

 

 

מה זה בכלל HIIT ? 

 

מדובר בשיטת אימון הפוגות בעצימות גבוהה אשר מהווה שיטת אימון נוספת על אימון ההפוגות הקלאסי.  אסטרטגיית אימון המשלבת מחזורי אימון אנאירובי קצרים, ומכילה ביניהם הפסקות התאוששות בעלות אופי עצים פחות. ה-HIIT  – High-intensity interval training  – הינו שיטת אימון הפועלת על המרכיבים האירוביים (קרדיו-ואסקולרי). אופיו העצים והאינטנסיבי של האימון נותן אותותיו ביכולות הפיזיות של המתאמן ובחילוף החומרים בגוף. אפקט ה-EPOC . וכן…זה שורף הרבה יותר, בפחות זמן!

 

איפה מלמדת בעיקר בימים אלה?

ניתן למצוא אותי היום בסטודיו קונספט ברמת פולג נתניה,  שאם אני מעבירה אימוני TRX  וכמובן את שיעור ה-TRX המיוחד שלי המשלב קיקבוקס יחד עם רצועות האימון, אימונים מיוחדים המשלבים גם עבודת דופק (קומבינציות קיקבוקס ותנועות) בשילוב תרגילי חיזוק כנגד אביזר ה-TRX.

 אביזר שהיית לוקחת לאי בודד…

ברור ש- TRX !

האביזר שלה לאי בודד - TRX. צילום: טל בלומברג
האביזר שלה לאי בודד – TRX. צילום: טל בלומברג

 

 

מסר לאורח חיים אקטיבי

"אם אתה יכול לחלום על זה, אתה יכול לעשות את זה"- וולט דיסני

העוצמה מגיעה לא מלעשות את הדברים שאתה יודע שאתה יכול לעשות – אלא מלעשות את הדברים שפעם חשבת שאתה לא יכול. בכל יום נסו משהו חדש, מאתגר ובונה. אל תישארו במקום. המשיכו לזרום, לעשות וכמובן….לנוע!

לפרטים והרשמה לכנס פיטנס 2015 במעלה החמישה

שתפו עם חברים
את הכתבה

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook

תנו קפיצה

כתבות נוספות

הצטרפות לקבוצה הסגורה שלנו בפייסבוק

מאמנים ומתאמנים, שואלים, מתייעצים, מדברים ולומדים. הצטרפו ליותר מ-12,000 חברים.