קרוליין אריקסון היא דמות מוכרת בעולם הכושר בארה"ב. קרוליין הייתה בשנים האחרונות בין היתר המנהלת המקצועית והעסקית של ג'יליאן מייקלס (מאמנת הכושר האגדית מ"לרדת בגדול" האמריקאית), לפני כן תפקדה כמנהלת מחוז של אחת מרשתות הכושר המובילות בארה"ב 24hourfitness, הייתה אחת ממפתחי ה-BUSO, מרצה בכנסים מובילים בכל העולם בין השאר ב-IDEA ו-IHRSA, משתתפת בשנים האחרונות בתחרויות מיס פיטנס לנשים מעל גילאי 50 בארה"ב, והיא סבתא ל-4 נכדים. קבלו ראיון קצר אחד על אחד עם קרוליין מביקורה האחרון בישראל.

 

באדיבות: GO FLO

צילום: תומר פדר באדיבות GO FLO

כמה שנים את כבר נמצאת בעולם הכושר?

"אני מאמנת כושר מזה 31 שנה, התחלתי כמאמנת בגיל 21, ולאחר 10 שנים התקדמתי לצד הניהולי של מועדוני כושר. התחלתי כמתעמלת אתלטית (התעמלות אומנותית) מקצועית מגיל 10, כל הדרך עד הקולג' במירילינד". בשל תאונת דרכים קשה, היא נאלצה להפסיק את הקריירה כמתאמנת.

מה הוביל אותך להיות מאמנת?

"בקולג', מכיוון שלא יכולתי להתאמן בעצמי, ביליתי הרבה בחדר הכושר, והתחלתי לעזור באימונים לאתלטיים שהתאמנו שם, אהבתי את זה מאד, לכן בחרתי לשנות את ההתמחות הראשית שלי לתזונה ואימון גופני, החלטה שבסופו של דבר שינתה את החיים שלי, שבזכותה התחלתי לעסוק בתחום "

 

צילום: טל בלומברג

העזרה לאתלטים עזרה לה להבין את האהבה שלה לתחום. צילום: טל בלומברג

 

מה הוביל אותך לתפקידים הניהוליים ?

"התחלתי לנהל מועדונים מאז 2001, לפני כ-15 שנה. ניהלתי 16 מועדונים של הרשת 24HourFitness  עם 750 עובדים, ו150,000 לקוחות. משם התקדמתי למשרה ניהולית בה עבדתי עבור ג'יליאן מייקלס, הייתי המנהלת המקצועית והעסקית של הפרוייקט באדי שרד.

למשרה הנוכחית בחברת GOFLO (רצועות אימון ייחודיות), הגעתי די במקרה, אחרי שחברה טובה הכירה לי את הגו פלו ואת לירון פריהר, שחיפשה באותם ימים, מנהלת מקצועית עולמית, ואני חיפשתי שינוי מקצועי מאתגר אחרי שנים שעבדתי עבור ג'יליאן מייקלס.

יכולה להגיד שזה התפקיד הכי טוב שהחזקתי עד היום, מהסיבה שאני מאמינה במוצר הזה ובשיטת האימון הייחודית שלו. אני נהנית לתרום מהידע שלי ולקחת חלק בפרוייקט המדהים הזה, שמצליח לעזור ולסחוף אחריו כל כך הרבה מאמנים ומתאמנים"

איך נראה אורח החיים הספורטיבי שלך?

היום שלי מאד מסודר, אני קמה ב-4:15. מתחילה את היום באימון בחדר כושר, לפעמים עם בעלי, ולפעמים לבד. האימונים שלי הם אימוני כוח מבודדים, כל יום על חלק גוף אחר כאשר אני מסיימת כל אימון עם חצי שעה של פעילות אירובית. האימון שלי משתנה כמובן בכל יום, כדי לא ליצור שיגרה משעממת. יש ימים בשבוע שאני מאמנת ב-5 בבוקר קבוצות אימון של כ-50 בנות, אבל אני לא מחשיבה את זה כ'אימון עבור עצמי', זה יותר בשביל ההנאה.

 

שגרת אימונים מאוד קפדנית. צילום: טל בלומברג

שגרת אימונים מאוד קפדנית. צילום: טל בלומברג

 

את הגו פלו, הכנסתי גם כן כחלק משגרת האימונים שלי, כאשר הדבר המפתיע הוא שלא חשבתי בכלל שקיימים שרירים בגוף שלא עבדתי עליהם לפני כן. ללא ספק לאחר האימון הראשון התחלתי להרגיש שרירים חדשים בגוף שלא ידעתי על קיומם. בנוסף, האביזר עוזר לי מאד באימונים האירוביים לשרוף יותר קלוריות ושומן.

ספרי לנו על הגו פלו?

"גו פלו זה המוצר הכי מדהים שנתקלתי בו בשנים האחרונות, כל כך הרבה היגיון ועקרונות מדעיים שבאים לידי ביטוי בו זמנית בדרך של אימון כיפי, ומובילים לתוצאות מדהימות. ב-20 דקות אימון, אנחנו רואים מתאמנים ממוצעים שמגיעים להוצאה של מעל 600  קלוריות! המדדים והתוצאות מדהימים, וזה הסיבה שמעולם לא האמנתי באף מוצר או שיטת אימון, כמו שאני מאמינה בגו פלו. מספר המאמנים, מתאמנים וחדרי הכושר בכל רחבי העולם, משקפים את ההצלחה של השיטה, שעוזרת להרבה מתאמנים להגיע לתוצאות מדהימות !"

ספרי לנו על הביקור שלך בישראל

"ישראל מדהימה, זו הפעם הראשונה שלי, נסענו בין היתר לירושלים, ים המלח, נצרת וחיפה. והיה בהחלט כיף הגעתי לכאן במקור כחלק מנסיעה מתוכננת להכשרת מאמני מאסטר לGOFLO  באירופה. בישראל הגו פלו יחסית נפוץ, ההשקה הייתה ב-2015, ויש כבר מאות מאמנים שעברו הכשרות, ואלפי מתאמנים שמכירים והתנסו באימוני הגו פלו. בהכשרת מאסטר שהעברתי הייתה קבוצת מאמנים חזקה ורצינית, של מאמנים יצירתיים עם הרבה ניסיון על המכשיר, נהניתי מאד להכשיר את מאמני המאסטר החדשים לגו פלו, וזו הייתה נסיעה מאד מוצלחת. תוכלו להכיר ולהתאמן איתם בהכשרות הקרובות שלהם בישראל"

צילום: טל בלומברג

התחברה לישראל. צילום: טל בלומברג

תני לנו טיפ עוצמתי להשראה

"תזכרו תמיד להישאר בפוקוס על המטרות. לא לתת לשום דבר ואף אחד להסיט מהמטרות. לזכור שהכל יכול לחכות, המטרות שלנו הרבה יותר חשובות."

אביזר לאי בודד

"ברור שגו פלו! אני גם אוכל לתלות אותו על עצים ולהתנדנד רק בשביל הכיף!"

מסר לאורח חיים אקטיבי

"תגיד כן לאימון היום – אל תדחה אותו למחר."