הוא ידוע בתור הכוכב ההוליוודי בעל הכושר הגופני הגבוה והגוף הבנוי לתלפיות. מבחינתו אימונים הם דבר קדוש ואין שום סיכוי בעולם שיפספס ולו אחד. עם גישה כזאת לא פלא שריאן ריינולדס, שמוכר מהסרטים "יחצן המסיבות" ו"גרין לנטרן", נראה כך – אפשר לומר מדהים. למעשה שחקן הקולנוע הקנדי לוקח את תפקידו כה ברצינות שכשמתבקש להוריד במשקל 10 ק"ג בתקופת זמן קצובה, הוא מתמקד במטרה ומשקיע את כל כולו בתכנית האימונים המאתגרת. המחויבות שלו לכושר ולמקצוע הם אלו שגורמים לו להיות דמות מוערכת ואהובה בעיני רבים בעולם… אז מה הוא עושה כדי להיראות ככה? אלו אימונים הוא מבצע ומהי התזונה שעליה הוא מקפיד?

הוא הוכיח שההתמדה וההשקעה משתלמים. CC by Tina C Luv

הוא הוכיח שההתמדה וההשקעה משתלמים. CC by Tina C Luv

האימונים של ריאן ריינולדס

האיש שעומד מאחורי הגוף השרירי והמעוצב של השחקן, הוא לא אחר מאשר מאמן הכושר הידוע בובי סטורם. ב 8 השנים האחרונות המאמן האגדי מקפיד להחדיר בריינולדס כמות אדירה של מוטיבציה, שמסייעת לו בחיים , באימונים וכמובן בבניית הגוף הכמעט מושלם. הוא אומר שלו"ז האימונים של ריינולדס נועד כדי להכין אותו בצורה מושלמת לכל סרט שבו הוא משתתף, כדי שיוכל לתת את הכי טוב וכמובן להיראות הכי טוב. איך הוא עושה זאת? השחקן נוהג לשלב באימונים את שיטת ה – HIIT, תחליף יעיל ביותר לשיטת ההפוגות המוכרת. באימון מסוג זה ישנם מחזורי אימון אנאירובי קצרים כשביניהם הפסקות התאוששות עצימות פחות. אופיו העצים של האימון משדרג ומשפר בצורה משמעותית את היכולות הפיזיות של המתאמן וכן ממריץ את חילוף החומרים של הפחמימות והשומנים. 

לא מוותר על אימון! CC by chocobean

לדברי מאמן הכושר, תכנית האימונים והתרגילים עצמם משתנים בהתאם לסרט ולדמות. למשל: בסרט green lantern ("הפקח הירוק"), שבו מגלם גיבור על רב עוצמה, תכנית האימונים כללה בתוכה אימוני כוח מאתגרים באמצעות משקל גוף, משקולות, רצועות TRX, אימונים פליאומטרים (לשיפור הכוח והכוח המתפרץ), יוגה, פילאטיס, קיקבוקסינג וכמובן חיזוק ממוקד לשרירי הליבה. כדי להכין את עצמו פיזית ברמה הגבוהה ביותר, הכוכב נדרש להתאמן כ – 90 דקות ביום, 7 פעמים בשבוע ולמשך תקופה של 6 חודשים. שילוב הפעילויות המגוון והמעניין בלו"ז האימונים של ריינולדס הפכו אותו לחזק הרבה יותר וספקו לו רצון עז להמשיך. מה גם שגיוון מפיג לחלוטין את השעמום, דבר שמקנה לו המון מוטיבציה להתמיד בדרך הנכונה… ואם זה לא מספיק, הכוכב ההליוודי המשיך להוכיח שהוא נמצא בכושר פנטסטי, כשבשנת 2008 רץ 42.2 ק"מ במרתון ניו-יורק השנתי. מלבד האתגר הענק שטמון בריצה זו, השחקן המדהים עשה זאת במטרה לאסוף תרומות לסיוע במלחמה במחלת הפרקינסון. לא רק שסיים את ההתמודדות בתוצאה של פחות מ – 4 שעות, אלא גם הצליח לאסוף תרומות בגובה של 80,000 דולר.

עם  השחקנית סנדרה בולוק! גם היא שומרת על הכושר. CC by vainstyle

עם השחקנית סנדרה בולוק! גם היא שומרת על הכושר. CC by vainstyle

התזונה של הכוכב ההוליוודי

כדי לשרוף יותר שומנים ולהגביר את חילוף החומרים, הכוכב קולנוע אוכל בדיוק כל 3 שעות, אפשר להגיד שלפי הספר. בהתאם לתפיסה המקובלת, מאמנו האישי אומר שגופנו אינו אוגר או מאחסן שומן בתוכו, במידה ואנו מספקים לו את האנרגיה הרצויה סביב השעון. לכן ריינולדס מקפיד על תזונה זו. ואם כבר מדברים על אוכל, השחקן הוא גם בשלן רציני. את הארוחות הוא מכין בעצמו באופן קבוע, למרות הלו"ז הצפוף.

מקפיד על תזונה נכונה. CC by Tina C Luv

מקפיד על תזונה נכונה. CC by Tina C Luv

מה הוא אוכל במהלך היום?

לארוחת בוקר הכוכב החטוב אוכל 2 ביצים, חתיכה של אבוקדו וכוס שיבולת שועל ולאחר מכן חטיף בריאות קטן. כעבור מספר שעות ובתור ארוחת ביניים, הוא לוקח חטיף חלבון שמסייע לו לתחזק את גופו.

לארוחת צהריים התפריט של ריאן הוא סלט עשיר עם עוף או עם נתחי טונה כשבמהלך היום מקנח בחטיף הבריאות האהוב עליו. לארוחת הביניים הוא אוכל חטיף חלבון נוסף יחד עם חופן של שקדים או פירות טריים כמו תפוח עסיסי.

והגענו לארוחת הערב של גיבור העל: הארוחה המועדפת עליו כוללת בתוכה סלט, דג ואורז חום – פשוט טעים ומזין.