המלאכית של ויקטוריה סיקרטס' כבר בת 32 . היא משמשת כדוגמנית של החברה משנת 2000, והיא לא רק דוגמנית אלא גם שחקנית ברזילאית שנחשבת לאחת מהדוגמניות הנערצות ביותר בעולם. הדוגמנית אדריאנה לימה ידועה בעיקר בזכות הגוף המטופח, החטוב, המעוצב שלה והפנים היפהפיות שלה.  היא חובבת כושר אדוקה ושומרת על הרגלי תזונה בקפדנות (ניתן בהחלט לראות עליה). בספטמבר 2012, אדריאנה לימה הפכה לאמא בפעם השנייה ואת המשק העודף לאחר הלידה היא השילה תוך מספר שבועות בודדים. ותאמינו או לא, היא נראתה כאילו היא מעולם לא הייתה בהריון! אז, קבלו את תכנית האימון ותכנית התזונה של הכוכבת. 

המלאכית של ויקטוריה. גם חובבת כושר.צילום: CC bY snobmodels

המלאכית של ויקטוריה. גם חובבת כושר.צילום: CC bY snobmodels

 

תכנית האימון של אדריאנה לימה

הדוגמנית הברזילאית חובבת אדוקה של שיטת האימון -HIIT . אימון HIIT מהווה שיטת אימון נוספת על אימון ההפוגות הקלאסי, אסטרטגיית אימון המשלבת מחזורי אימון אנאירובי קצרים, ומכילה ביניהם הפסקות התאוששות בעלות אופי עצים פחות. ה-HIIT הינו שיטת אימון קרדיו-ואסקולרי. אופיו העצים והאינטנסיבי של האימון נותן אותותיו ביכולות הפיזיות של המתאמן ובחילוף החומרים של פחמימות ושומנים. וכן…זה שורף הרבה יותר, בפחות זמן! אדריאנה לימה עושה שימוש בין התרגילים בחבלי קפיצה במהלך האימון, מעלה את הדופק בין הסטים והתרגילים, ומשפרת את סיבולת הלב ריאה. המטרה: שיפור הכושר הגופני, עיצוב הגוף וחיזוק השרירים. שגרת אימוני ה- HIIT היא אחת העדיפות והעיקריות שהיא משלבת בלוח הזמנים שלה, וזאת מכיוון שאפשר לכסות אימון שלם במקסימום של שעה!

חובבת אדוקה של HIIT. צילום: CC BY Laurent Jean Philippe

חובבת אדוקה של HIIT. צילום: CC BY Laurent Jean Philippe

 

מחזקת את השרירים

אדריאנה מבצעת תרגילי חיזוק כנגד התנגדות בעצימויות גבוהות, דבר שמסייע לה לבנות את מסת השרירים בצורה שמובילה אותה למבנה הגוף אליו שואפת. סקוואט הוא אחד התרגילים האהובים עליה, תרגיל שמחזק לא רק את שרירי הרגליים אלא גם כן את הישבן והירכיים. גם את שרירי הבטן היא אוהבת במיוחד (כנראה בגלל שהאזור חשוף במיוחד בכל תצוגת אופנה) לשרירי הבטן, היא לא עושה שימוש במכונות ייעודיות או משקולות אלא עבודה עם משקל הגוף בשלל הווריאציות האפשריות בצורה נכונה, איטית ומדויקת. 

סקוואט הוא המועדף עליה. חייבת לשמור על עיצוב ישבן וירכיים. צילום: CC BY NicoleZHENG

סקוואט הוא המועדף עליה. חייבת לשמור על עיצוב ישבן וירכיים. צילום: CC BY NicoleZHENG

 

אוהבת להכות – את שק האגרוף כמובן

אדריאנה אוהבת אגרוף ולכן היא גם דואגת לשלב בכל אימון עבודה מול שק אגרוף הכוללת בעיטות ואגרופים. היא לא רק עושה את החבטות בצורה אקראית וללא מטרה, אלא מבצעת שילוב של תרגילים מורכבים, בעיטות, אגרופים עם דגש על מהירות וכוח. היא מאמינה שאגרוף לא רק גורם לה להיראות בכושר גופני בשל אופי האימון הקרדיו וסקולארי, אלא גם שומר עליה חדה מבחינה נפשית שכן היא מחויבת להיות מדויק יותר לגבי התנועות ושיווי המשקל שלה.

 

קפוארה ויוגה

הדוגמנית גם מבצעת קפוארה, שמקורו בתרבות הברזילאית (ממנה היא מגיעה). זוהי אומנות לחימה שמשלבת מחול ומוסיקה עם מהירות ושילוב של כוח. אדריאנה גם מעידה כי היא חובבת של שיעור היוגה, דבר שנותן לה את ההשלמה לגמישות הנדרשת עבורה. היא משלבת לעתים גם שיעורי ספינינג וריצה, שמקבלים מקום של כבוד באורח חייה של הדוגמנית.

 

התזונה של אדריאנה

 

ארוחת הבוקר שלה מתחילה עם שיבולת שועל, צימוקים וחלבוני ביצה. בימים מסוימים, היא גם לוקחת חלב או קפה לצד זה. לפעמים מחליפה במוזלי עם יוגורט או דבש. הדוגמנית כדלקמן שולטת בתכנית התזונה, כאשר היא מיישמת את משנתו של הרמב"ם:  "בבוקר אכול כמלך, בצהריים כבן מלך ובערב כאביון" היא אומרת כי ככל שהיום מתקדם, כך צריכת הקלוריות שלה בכל ארוחה יורדת. 

צילום: cc by 3661229430_a6a0a68e9c

צילום: cc by 3661229430_a6a0a68e9c

ארוחה וחטיפים באמצע היום- ביום ממוצע, אדריאנה לוקחת דגים, עוף או בשר אדום עם כמה ירקות (בצהריים). בדרך כלל היא אוכלת ירקות ירוקים בגריל. היא מאמינה שסיבים תזונתיים מהווים חלק משמעותי מארוחת הצהריים שלה אשר מסייע בעיבוד המזון ובתחושת שובע לאורך זמן. החטיפים שלה הם ירקות טריים כמו מלפפון וגזר שיכולים לרענן אותה אחרי יום ארוך. היא יכולה מפעם לפעם להרשות לעצמה מעט שוקולד לאנרגיה וכפית של דבש גם כן.

ארוחת הערב – היא מאמינה כפי שכבר נכתב כי יש לצרוך כמה שפחות לקראת ערב. לפיכך, אדריאנה צורכת רק סלט ירקות ללא תוספות. היא מאמינה ששמירה על תזונה קלילה לקראת שינה מסייעת לה לישון טוב יותר במהלך הלילה. מומחים רבים מאמינים כי הדיאטה של אדריאנה לימה או במילים אחרות התזונה שלה, היא התמקדות בעיקר בשליטה עצמית מיוחדת המתמקדת בשמירה על משקל תקין, תזונה נאותה, אימונים וסדר יום.

דוגמנית העל אומרת מרה כי היא עוקבת אחר תפריט דיאטה שהומלץ עבורה על ידי איש מקצוע ומלווה כמובן במעקב של רופא.