שרון סטון, אותה זוכרים בעיקר כיפה מאינסטינקט בסיסי, לא מפחדת להתבגר אבל בהחלט דואגת לשמור על גזרה רזה וחטובה. לפי איך שהיא נראית, נראה כי היא פריקית של כושר המבלה את יומה במכוני הכושר השונים, אבל באופן מפתיע, היא שומרת את כל זה במתינות. "אני מתאמנת רק עד כמה שאני חייבת ולא מגזימה" אומרת סטון.  "אורח חיים אקטיבי חשוב, ומלבד האימונים והתזונה אני תמיד אעדיף את המדרגות במקום המעלית."

מעדיפה מדרגות במקום מעלית. צילום: cc by festivals gallery

מעדיפה מדרגות במקום מעלית. צילום: cc by festivals gallery

הכוכבת הסקסית שחצתה את גיל 55 (חמסה חמסה) דואגת להקפיד על אימוני כושר, תזונה וכמובן בן זוג צעיר שטרם חצה את גיל ה-30 (בן 27). כשזה מגיע לתזונה היא גם די רגועה. באופן כללי, סטון מיישמת דיאטה דלת סוכר, הקפדה על חלבונים רזים, פירות ודגנים מלאים, ובנוסף היא נמנעת כמעט לחלוטין מקפאין ומאלכוהול, אבל מידי פעם היא 'חוטאת' ומרשה לעצמה. "אדם צריך לדעת בימים מסויימים גם להרפות", אומרת המאמנת האישית לשיעורי הפילאטיס, אנה וינפרי. "היא ממעיטה באכילת שוקולד וצ'יזבורגר נכנס לגופה רק לעתים נדירות מאוד!" כל מה שצריך לעשות זה לשנות את התזונה, להגדיר את המטרות הנכונות לעצמך, ולעצב את הגוף עם תרגילי ההתנגדות הנכונים ושיטת האימון המתאימה. 

הקפדה על עלייה המעלית וכמובן בן זוג צעיר. צילום: CC BY myalexis

הקפדה על תזונה, כושר ובן זוג צעיר כמובן. צילום: CC BY myalexis

 

שרון סטון והרומן שלה עם הכושר

"שרון סטון הוא אישה חזקה מאוד ואדם מאוד נלהב. היא לא מוותרת לעצמה והיא בהחלט רוצה לעבוד קשה כמו שהיא רק יכולה. היא אוהבת מאמץ קבוצתי ועל כן הכוכבת ההוליוודית מבצעת אימונים בשיטת ה- HIIT , אימוני כוח המשולבים באימונים אירוביים. תרגילים נמרצים, מהירים, אינטנסיביים, מאמצים קצרים ומגוונים בהם נותנים מקסימום עבודה ובמינימום של זמן. 

את זה הכוכבת משלבת בימים לסרוגין עם אימוני פילאטיס. השיטה הקבועה שנבחרה על ידי הכוכבת, אבל כמו שנכתב…לא רק. שרון סטון דואגת לכלול אימוני פילאטיס יומיים  עם מאמנת הכושר אנה וינפרי. היא מתחילים באימון בעבודה לפלג הגוף התחתון, ממשיכה בתרגילים על מתקן הפילאטיס, שנראה כמו מיטה, שם ממשיכה להתמקד על עבודת שרירי הישבן, הירכיים ושרירי הליבה. היא אוהבת ודואגת לבצע באופן קבוע את תרגיל הסקוואט ואת תרגיל הרמת האגן בשכיבה, כאשר לדבריה זהו תרגיל נהדר שמערב גם עבודה של שרירי הליבה ושל זוקפי הגב יחד עם חיזוק של שרירי הישבן.

חיזוק שרירי הליבה חשוב עבורה. בעיקר בתנוחה זו. צילום: cc by myalexis

חיזוק שרירי הליבה חשוב עבורה. בעיקר בתנוחה זו. צילום: cc by myalexis

 

התזונה של סטון

אז כמו שכבר נכתב, סטון מיישמת דיאטה דלת סוכר כאשר המפתח למשטר התזונה שלה הוא מתינות. "אני רוצה להיראות טוב בביקיני ולכן אני לא שותה שישיית בירות ופיצה". הדיאטה שלה נקראת: דיאטת GI, זו דיאטה המבוססת על עקרונות המדד הגליקמי. המדד הגליקמי עובד בהתאם לתגובות הגוף. מדד זה מסווג מזונות שונים ביחס למהירות פירוק הגלוקוז (סוכר) המצוי באוכל, וכיצד הוא משפיע על רמות הסוכר בדם. בשיטה זו מאמינים כי מזון בעל ערך גליקמי גבוה גורם לעלייה חדה ברמות הסוכר בדם ולקריסה מיידית של רמות הסוכר ממש תוך זמן קצר לאחר הארוחה,דבר שגורם לתחושת רעב מהירה. הדבר דומה לילד האוכל פיתה עם שוקולד כאשר המחשבה היא לספק לילד תזונה טובה, אך במקרה זה כאשר מדובר בשילוב של פיתה ושוקולד, רמות הסוכר בדם עולות מהר וצונחות באותה המהירות, כך שחצי שעה לאחר הארוחה הילד עשוי להיות שוב רעב. 

צילום: 32 PREMIO CINEMATOGRAFICO - RODOLFO VALENTINO

שרון סטון מציגה מראה חטוב.צילום: 32 PREMIO CINEMATOGRAFICO – RODOLFO VALENTINO

 

עור זוהר: הכל בגישה

וכשמדובר בעור הזוהר שלה, שרון סטון אומרת: "ככל שמזדקנים נהיים יותר מודאגים, אבל אם שאלתם, אז לא, לא היה לי ניתוח פלסטי אחד וגם לא יהיה בעתיד." הכוכבים לא מאמינים בשינוי דראסטי ומהיר כפי שכולם חושבים. חשוב להקפיד על הרגלים אקטיביים ובריאותיים כדרך חיים. עוד לדבריה: "צריך ללמוד להתמודד עם הפרצוף שיש לך. אני כבר לא הבחורה היפה בת ה-32 מאינסטינקט בסיסי ". גישת זו היא שינוי מרענן להבדיל מרבים שרק מחפשים את הסכין (סכין המנתחים) ואת קיצורי הדרך. קיצורי דרך שאמורים לסייע בהאטת תהליך ההזדקנות. "אני לא מפחדת מהזדקנות", היא מוסיפה בבטחה. אנחנו מפרגנים על המראה ומשיך לעקוב בהמשך.