מהפכת אימוני "משקל גוף" כבר כאן. בלי חדר כושר, ובלי ציוד יקר ומסובך : כל מה שצריך בשביל לחזק את השרירים ולשרוף קלוריות זה פשוט אביזר אחד, ואת הגוף שלכם כאמצעי וכמשקולת לכל דבר. על האקולייזר כבר שמעתם?

אימון על האקולייזר. צילום: MAX DIGITAL

 

מדובר בשני "בארים" צהובים בעלי עיצוב בהחלט פשוט ומינימאלי המבטיחים עבודה על כל שרירי הגוף בצורה הפשוטה והמאתגרת ביותר. ה-EQUALIZER פותח על ידי מאמן הכושר הבכיר מארה"ב מארק לאברט ועכשיו המוצר גם בישראל. מעבר לים כבר ישנם אלפי חסידים, מאמנים ומתאמנים המשתמשים במוצר, וה- EQUALIZER אף נכנס אל תוך כותלי חדרי הכושר והסטודיו. עם שני הבארים אין צורך בשום אביזר נוסף, הרי מדובר באביזר רב תכליתי שבאמצעותו אפשר פשוט להפעיל את כל הגוף ואת קבוצות השרירים. מדובר בשתי 'חלקים' עשויים מתכת בצורת קשת. עם המוצר אפשר לעבוד על כל שריר ושריר בגוף עם אינספור זוויות, ווריאציות וגיוון שמוסיפים עניין לתכנית האימונים.

צפו בוידאו עם 10 תרגילים אותם תוכלו לבצע בכל מקום

 

למי מתאים?

האקולייזר מתאים לשימוש כמעט של כל אדם המעוניין לעסוק בפעילות גופניתף לשרוף קלוריות ולחזק את השרירים. מדובר באביזר פשוט המצריך שימוש של משקל הגוף בלבד. זה מתאים לספורטאים בכל הרמות ובכל הגילאים, מתאמנים מתחילים וכמובן גם למתקדמים.

 

איך מווסתים לכל אחד את ההתנגדות?

באימון המתבסס על משקל גוף בלבד ישנו קושי עיקרי והוא ההתאמה האישית של כל אדם ואדם בהתאם למטרות האישיות וליכולות הגופניות. היופי במכשיר הוא היכולת לווסת זאת בעצמנו. מתאמנים אשר משתמשים במשקל הגוף שלהם כהתנגדות, יכולים להחליט את דרגת הקושי המתאימה עבורם על ידי "-איתור עצמי" של היכולות האישיות. איתור עצמי, כלומר: וויסות ההתנגדות על ידי שינוי מיקום הרגליים. מיקום הרגליים יכול לשמש כדי לסייע למתאמן לבצע תרגילים בהתאם ליכולות האישיות. לדוגמא: בתרגילים מסויימים כאשר הרגליים יהיו ישרות התרגיל עשוי להיות קשה יותר, וכשהרגליים כפופות דרגת ההתנגדות תהיה קלה יותר, בדומה לרצועות האימון הפופולאריות (TRX, HUMEN TRAINER, VARIOSLING ). לעתים השינוי הפשוט הוא השינוי המהותי בביצוע התרגיל, מבלי להוריד או להוסיף משקל, אלא רק לשנות את מיקום הרגליים…. ה- LEBERT EQUALIZER  נכנס בקלות לכל סביבת חדר כושר, סטודיו ואפילו לבית. מדובר באביזר קל משקל וקל לאחסון.

על איזה קבוצות שרירים ניתן לעבוד

ניתן לבצע אימון נרחב ומגוון – ידיים, רגליים, בטן, שרירי ליבה, גב, ישבן ועוד… רמת הקושי כמובן תלויה ביכולת להזיז את הגוף, לשנות זוויות ולאחוז את המכשיר בצורה שונה והכול באמצעות משקל הגוף.

 

איפה ניתן להתאמן בשיטה?

במועדוני הכושר ברחבי הארץ, סטודיו קונספט רמת פולג נתניה, סניף קונספט רעננה וקבוצות הכושר הפזורות ברחבי הארץ.

איפה ניתן למצוא?

דרך החנות האינטרנטית של סאל ספורט