קמרון דיאז, השחקנית האמריקאית שחצתה את גיל ה-40 ממש לאחרונה היא חובבת כושר מושבעת, ואת זה ניתן לראות בהחלט על גופה החטוב ועל זרועותיה המעוצבות. כשהיא מחומשת עם מאמן כושר אישי של הסלבריטאים טדי בס היא מצליחה להכניס אינספור פעילויות ספורטיביות כדי לשמור על המראה השרירי והמעוצב שגם שומר לה על אורח חיים בריא להפליא.

חובבת כושר? גם אנחנו! צילום: CC BY GabboT

אז מה היא עושה?

היא מבצעת כ-5 אימונים בשבוע, תוך כדי שהיא משלבת בין הפעילויות: הרמת משקולות, גולף, גלישה, צלילה, ספינינג, פילאטיס ועוד…

חובטת ושורפת

קמרון דיאז היא חובבת גולף מושבעת, ולכן גם את הפעילות הזו תוכלו לראות אצלה ביומן. פעילות כזו למשך שעה שורפת בממוצע כ-250 קלוריות. זה אמנם לא כמו בריצה או בספינינג אבל זוהי בהחלט פעילות שמעלה את ההוצאה האנרגטית היומית, ועל כל קלוריה שנשרפת צריך להגיד תודה.

גם 250 קלוריות בשעה זה משהו...לא? צילום: CC BY College of William & Mary

מה עושה בחופשה?

רוב האנשים מעדיפים לשכוח מכל פעילות ספורטיבית במהלך חופשות. לא אצל קמרון דיאז. כשהיא בחופשות היא משתדלת להכניס פעילויות ימיות מתונות כמו צלילה, גלישה או ג'ט סקי. היא מעדיפה לעשות כל פעילות, העיקר לא להישאר באפס מעשה.

קחי לך גלשן

קמרון דיאז היא גם גולשת. גולשת חובבת כמובן. כן…כן…בין פעילותיה של דיאז, בייחוד במהלך החופשות היא דואגת לבצע 'סאפ' (פאדל בורד) גלשן עמידה מיוחד במינו וענף כושר בפני עצמו. ה-SUP הסב את תשומת לבם של גולשים רבים ואנשים מן המניין שחלומם לגלוש, אך מעולם לא התנסו בכך. גלישה בעמידה יחד עם משוט חתירה. פעילות כזו שורפת בממוצע כ- 500-700 קלוריות בשעה.

אש לגולש (ת) ה'סאפ' . צילום: CC BY ChrisGoldNY

רוצים לדעת עוד על סאפ? לחצו כאן

כושר כושר…ומה בחדר הכושר?

בחדר הכושר היא מבצעת אימונים אישיים יחד עם מאמנה, אימונים משולבים הכוללים תרגילי חיזוק באמצעות משקולות, תרגילי פילאטיס ופעילות אירובית כמו ריצה או רכיבה. היא מעדיפה תמיד להתחיל בריצת הפוגות (אינטרוואלים) בהם היא משנה את קצב הריצה, מריצה קלה למהירה בזמנים מוגדרים מראש. פעילות שכזו היא אינטנסיבית יותר מריצת ג'וגינג קלילה וממושכת, וכן, שורפת גם כן יותר קלוריות. רוצים לדעת עוד על ריצת אינטרוואלים? לחצו כאן

 

אילו תרגילים?

בין תרגילי הכוח אותם מבצעת הכוכבת לפלג הגוף התחתון תוכלו לראות הרבה סקוואטים (מכמה ווריאציות) כמו למשל את תרגיל הסקוואט על רגל אחת, סקוואט פלייה, לאונג'ים (מכרעים, רגל לפנים ורגל לאחור) ועוד…

בין תרגילי הכוח לפלג הגוף העליון היא אוהבת לבצע את התרגיל הקלאסי ביותר לזרוע הקדמית, כפיפת מרפקים כנגד משקולות יד, ולזרוע האחורית את פשיטת המרפקים בהטיית גו (kickback)

 

רוצים הצצה קצת יותר גדולה לתרגילים שקמרון דיאז מבצעת?