ספורט סיבולת במקור היה אמור להיות פעילות לספורטאי צמרת מקצוענים, אך יותר ויותר נשים שלא עוסקות בספורט כבר יודעות שלהיות "אמא" זה ספורט הסיבולת האמיתי! בדקנו מה נשים באמת רוצות כשזה מגיע לספורט, ופישטנו את זה למכנה המשותף הנמוך ביותר: אימון קצר יעיל ואפקטיבי. עם אורח החיים המודרני המהיר והלחוץ, ולצד התפתחות ענף הריצה והכושר בישראל, לא להרבה אנשים יש את הזמן לצאת לאימון ריצה ולאחריו להמשיך בתרגילים לחיזוק השרירים. זה עשוי לקחת שעתיים במקרה הטוב! שיטה חדשה מבטיחה לתת מענה לאותם צרכים של האישה. אימון ריצה המשלב תרגילי חיזוק – קצר, אינטנסיבי וכל זאת ב-60 דקות תחת כיפת השמיים! הכירו את שיטת ה-RUNNING CAMP.

על שיטת ה-RUNNING CAMP

 

שיטת האימון RUNNING CAMP – פותחה כקונספט ייחודי לנשים בלבד, קונספט המשלב קבוצת ריצה ואימון לחיזוק השרירים באימון אחד!

שיטת האימון RUNNING CAMP  פותחה כדי לאפשר לנשים לעשות את הצעד הראשון בעולם הריצה בשילוב כל האלמנטים מעולם הכושר הגופני. השיטה כוללת את השילוב המנצח והמתבקש בין הפעילות האירובית, לבין האנאירובית לבין התזונה. כ-60% מהשיעור מוקדש לעבודה האירובית (ריצה) בו לומדים לרוץ נכון ומשפרים את היכולות האישיות וכ-40% מהשיעור מוקדש לעבודה אנאירובית, עם אימוני גומיות, חיזוק כנגד משקל הגוף ( כנגד ספסלים ועצים) מטפסים במדרגות, מדלגים מעל סולמות, קופצים על חבל, כדורים ועוד.

דילוגים: זה רק חלק מהטכניקה באימון

האימון משלב את כל הפעילויות יחד במטרה לשפר את הסיבולת לב ריאה, לחזק את השרירים, לשפר את היציבות, הגמישות, לעלות את חילוף החומרים, להצר היקפים ופשוט להרגיש טוב. השוני המהותי באימון הוא לא רק השילוב בין האלמנטים השונים אלא היצירתיות והגיוון בכל אימון, זהו האתגר שנותן לשיעור את הייחודיות שלו. האימונים נערכים במתכונת של פעמיים בשבוע, כאשר כל אימון למשך שעה שלמה.

RUNNING CAMP

איך נולד רעיון?

הרעיון נולד מתוך היכרות מעמיקה עם עולם הריצה והכושר בישראל. עולם שרק מתפתח משנה לשנה ומשתדרג, אך לרוב אינו משולב יחד בצורה נכונה. הזנחה של אחד מהמרכיבים תאט את קצב ההתקדמות ולעתים אף לא תשיג את המטרה המבוקשת. בשיטת האימון RUNNING CAMP כל המרכיבים משולבים יחד, וכמו מתכון סודי, הם מובילים לתוצאות נהדרות.

 

רצות ונהנות. צילום: מקסים גלובונוב

למה לנשים בלבד?

אין אישה שלא רוצה ללמוד לרוץ ולהיות בכושר – כדי להתחטב, לשמור על הגזרה, כדי להישאר ספורטיבית, רעננה ובריאה. לצערנו, רוב מכוני הכושר נתפסים כמעוז גברי, ומסיבה זו בדיוק עולה הצורך החיוני בסביבה ספורטיבית לנשים בלבד. קונספט האימון הנו כזה המותאם לנשים בלבד, על פי שנים של מחקר והיכרות מעמיקה עם הצרכים האישיים והיכולות של נשים באימונים גופניים. הצרכים של אישה באימון גופני שונים מאלו של גברים ולכן ישנו צורך בהתאמה אישית.

 

האימון פותח מתוך הבנה מעמיקה של הצורך הנשי בספורט

למי מתאימה הקבוצה ואיפה?

הקבוצה מיועדת למתאמנות מתחילות המעוניינות לעשות את הצעד הראשון בעולם הריצה, ולהתאמן במסגרת והנחייה מקצועית, החל מהצעד הראשון של כל מתאמנת ועד חציית קו היעד האישי שלה. בשעורים נותנים דגש על איך בכלל מתחילים לרוץ, מהי ריצה נכונה ללא פציעות, משלבים זאת עם חיזוק ועיצוב השרירים – והכי חשוב….ללא תרגילים מיותרים! הקבוצה הראשונה שתיפתח ב-5 לנובמבר ברעננה תהיה בהנחייתה של אורלי גלמן, תושבת רעננה, מאמנת כושר בוגרת וינגייט – רצה, רוכבת ושוחה מזה 15 שנה. כל אחת מהנרשמות זוכה למפגש אישי עם המאמנת במטרה להכיר, לאפיין ולתאם ציפיות. המפגש כולל בדיקת מדדים אישיים: בדיקת משקל, בדיקת אחוזי שומן, אחוזי שריר, צריכת קלוריות יומית והיקפים.  כל אחת מהנרשמות אף זוכה לקבלת תפריט תזונה אישי המותאם לאורח חייה במתנה!

לומדות לעשות את הצעד הראשון בריצה ללא פציעות

למה דווקא בחוץ?

תאמינו או לא, אנחנו מגייסות מוטיבציה גבוהה יותר לאימון גופני כאשר זה נעשה בחוץ. משב הרוח, הנוף המשתנה, החמצן, הטבע והטמפרטורה גורמים לנו ליהנות יותר מהפעילות  ובכך גם להתמיד בה לאורך זמן. הנאה מהפעילות גורמת לנו להתמיד. התמדה בפעילות לאורך זמן היא המפתח לתוצאות! כן…כן…הגוף שלנו פועל טוב יותר כשהאימון מתבצע בחוץ, זוהי בהחלט חוויה שונה מכל אימון. ישנם יתרונות רבים לאימון גופני בחדר הכושר וישנם יתרונות רבים לאימון באוויר הפתוח. מחקר שבוצע בעיתון המדעי Environmental Science & Technology הוכיח כי לפעילות הגופנית בחיק הטבע ישנה השפעה מנטאלית רבה בכך שהיא מובילה להתרוממות הנפש ומצב הרוח.

 

ירוק בעיניים תמיד עושה טוב יותר

עם התפתחות הריצה בישראל, המודעות עולה, ואט אט תופסת הריצה מקום בחיי כולנו (חברים, שכנים, בני משפחה) יותר ויותר אנשים לומדים לצאת החוצה.  לצאת מגבולות חדרי הכושר אל הפארקים הפזורים ואל חיק הטבע. חשוב להדגיש כי פעילויות OUTDOOR  במקומות אטרקטיביים מסייעים רבות למוטיבציה לביצוע פעילות גופנית. השילוב של אימון הריצה עם תרגילי הכושר הגופני הוא השילוב האולטימטיבי לתוצאות הטובות ביותר.

 

RUNNING CAMP: שילוב של ריצה וכושר באימון אחד

לבירור ימים ושעות פעילות