בין אם תבחרו להתאמן כדי לשמור על בריאותכם או להתאמן כדי לעצב ולפסל את הקוביות בבטן, תצטרכו לעבור במכון הכושר לסדרה של אימונים. מיכל גרשון, בת 30, שחקנית ודוגמנית שגרה ב-10 השנים האחרונות בכלל בארגנטינה פיתחה את קריירת המשחק אבל לא שכחה גם לפתח את הגוף. היא דאגה לפקוד את חדר הכושר 4-5 פעמים בשבוע ואף הקדישה פעמיים בשבוע לאהבת הילדות שלא עוזבת אותה עד היום: התעמלות קרקע. את האימונים בחדר הכושר היא התחילה רק לפני ארבע שנים ומאז, יש אומרים: היא מאוהבת! האימונים השפיעו עליה לטובה בהרבה מובנים ואף השפיעו על התוצאות בחייה. אז איך בכלל משלבים לצד קריירת המשחק את פיתוח הגוף?  מיכל גרשון מספרת על הדרך והתהליך לזכייתה במיס ביקיני 2012.

 

 

מיס ביקיני 2012. צילום: אולג אנטימוני

מה זה בכלל מיס ביקיני?

ההגדרה של תחרות מיס ביקיני היא הגוף האסתטי ביותר- כשהדגש הוא על יופי חיצוני, שרירים עדינים וחטובים עם הופעה מרשימה.

מאיפה עלה הרעיון להתחרות במיס ביקיני השנה?

את הרעיון להתחרות העלה בן זוגי, אראל אורן שהוא גם התזונאי והמאמן שלי כבר ארבע שנים, הוא בעצמו מתחרה, ואף הוכתר כמר ישראל 4 פעמים ברציפות, כך שהוא זה שדחף אותי לקראת זה.

במשך כמה זמן התכוננת לתחרות?

לתחרות ממש התחלתי בהכנות רק כחודש לפני התחרות עצמה. בשנה האחרונה הקפדתי על אימוני כוח רציניים ותזונה נכונה ובכל מקרה מצב גופי היה מוכן.

 

איך היו האימונים שלך?

את האימונים לקחתי ברצינות רבה, במיוחד לפני התחרות וזה התבטא בארוחה שלפני האימון, ארוחה שספיקה לי את האנרגיה הנדרשת לאימון יעיל. האימונים עצמם היו אינטנסיביים, התאמנתי ברצינות רבה, בצורה אפקטיבית ובמאמץ מרבי, תוך כדי הקפדה על תזונה מתאימה לאחר האימון על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.

 

 

האימונים היו אינטנסיביים וממוקדים. צילום: אולג אנטימוני

על תהליך התזונה ועל הקשיים בדרך

אכן התזונה לקראת התחרות הייתה מאוד קפדנית, תהליך שדרש ממני המון נחישות, רצון ומשמעת עצמית. היה צורך להקפיד על משטר נוזלים וארוחות מסודרות בשעות מדויקות. בשתי מילים: תזונה מדויקת. זהו בהחלט תהליך שלפעמים במצבי רעב או לחץ נפשי הרגיש קשה ומעיק אבל המיקוד במטרה גרם לי להתגבר על כל הקשיים ולהמשיך קדימה.

מה השאיפות לעתיד? משהו בתחום?

אני לא חושבת שאתחרה בשנים הבאות כי זו חוויה שרציתי לממש מתוך סקרנות והנאה. כרגע אני מעדיפה להתמקד בקריירת המשחק והדוגמנות. מה שבטוח אמשיך להתאמן כתחביב וכחלק מאורח החיים שלי, אמשיך כמובן עם האימונים והתזונה שגורמת לי להרגיש טוב. אמשיך גם כן לחלוק את הניסיון והידע שלי עם אחרים שרוצים להרגיש מעולה ושרוצים להשיג גוף חטוב.

 

 

אמשיך לעסוק באימונים כחלק מאורח החיים. צילום: אולג אנטימוני

איך נראה היום שאחרי התחרות?

תחושת הקלה, ירידה בלחץ הנפשי ותחילתו של שבוע חופש מאימונים. את התזונה המשכתי בקפדנות כמה ימים נוספים עקב ימי צילום אבל בהחלט שרק הידיעה שכבר אפשר להרפות, הקלה המון. עכשיו אני ממשיכה עם התזונה הרגילה שלי, בריאה, גמישה ועם הרבה הקשבה לגוף ולנשמה.

 

חדר כושר בשבילך…

מקום המפלט שלי. זה המקום אליו אני נכנסת אחרי שהשארתי הכול בחוץ. 100% חיבור, הנאה ויעילות.

 

חדר כושר הוא מקום המפלט בשבילי. צילום: אולג אנטימוני

אישיות ספורטיבית מעולם הכושר

נדיה  קומנצ'י

 

תחביבים אישיים

אני אוהבת לכתוב, להקשיב למוסיקה קלאסית, לראות סרטים, לקרוא ,לראות סרטים מצוירים ולשחק.

 

מוטו לחיים

להקשיב ללב ולהיות נאמנים לעצמינו…כי אין דבר העומד בפני הרצון!