קישואים משמשים כמרכיב חשוב במתכוני הבריאות. הם קלים לעיכול, טובים לחולי סכרת וטובים להורדת נפיחות שלפוחית השתן וכליות. המתכון המלא:

מתחילים לחתוך: צילום:cc by Food Thinkers

800 גרם קשואים ירוקים חתוכים גס
2 כפיות אורגנו
3 כפות שמן זית
3 כפות גבינת קוטג' או ריקוטה
ביצה טרופה אחת
1 כפית מלח
חצי כפית פלפל שחור טחון
גמבה צהובה קצוצה
חצי כפית רוטב טבסקו
הוראות הכנה:
ערבבו את הקישואים בקערה גדולה, שימו שמן זית ואורגנו והעבירו למחבת חמה מאוד עם מעט שמן זית. תנו לקישואים להתבשל כ- 4-5 דקות מבלי להזיז את הקישואים. רק לאחר שחרכתם את הקישואים הקפיצו אותם במחבת כ-2 דקות נוספות, הוציאו מהאש והעבירו למעבד מזון. זמן טוב לקירור קליל ומיד לאחר מכן הוסיפו את הביצה, מלח, גבינה ופלפל וטחנו במעבד מזון. העבירו לקערה, והוסיפו גמבה קצוצה ורוטב טבסקו וערבבו היטב. חלקו את התערובת ל-4 ושפכו לתוך קעריות משומנות או לקערה אחת גדולה. הניחו את הקעריות במגש עמוק מלא במים שהורתחו מראש עד לחצי גובה הקערית. תאפו בתנור שחומם מראש ל-160 מעלות למשך 25 דקות. הגישו חם עם כל רוטב עגבניות לבחירתכם. בתאבון!