ליאור סוירי

אודות ליאור סוירי

מאמן כושר גופני בוגר ווינגייט עם התמחות לאימונים פונקיונאליים, אימוני TRX ועוד.. חי ונושם את עולם הכושר, הריצה והספורט מלידה.

5 דרכים חזרה למסלול האימונים

על ידי |27 בינואר, 2011|

אז איך אחרי הכל אפשר לחזור לפעילות אחרי תקופת בטלה ממושכת? מהי הדרך היעילה והבטוחה ביותר? ואיך בדיוק נתמיד ונחזור לאורח החיים הבריא והפעיל אחת ולתמיד? קבלו 5 דרכים שיקפיצו אתכם מהספה היישר לתוך מסלול האימונים.

צועדים לבית הספר ומשפרים את הציונים

על ידי |17 בינואר, 2011|

רוצים שהילדים יצליחו יותר במתמטיקה? תגרמו להם ללכת או לרכוב לבית הספר. כך קובע מחקר חדש שמציין כי בנות אשר אינן מתעצלות ומגיעות לבית הספר באופן עצמאי בין אם ברגל או ברכיבה על אופניים מצליחות יותר במבחנים. יש לציין כי ככל שההתמדה בצעידה לכיתה גבוהה יותר כך הציונים גבוהים יותר.

אימון על מחזורי: יותר קלוריות בפחות זמן

על ידי |11 בינואר, 2011|

הוא מפעיל כל כך הרבה מרכיבי כושר גופני בו זמנית, הוא יפיג לכם את השעמום בחדר הכושר, יגרום לכם לשרוף יותר קלוריות והכי חשוב: ליהנות מהאימון! אז מה זה בכלל אימון על מחזורי? איך בדיוק מבצעים אותו ומהם יתרונותיו? הכירו את האימון העל מחזורי :קצר, מהיר וגם יעיל.

הנעליים המחטבות: מוצר יעיל או טרנד?

על ידי |6 בינואר, 2011|

על נעליים מחטבות כבר שמעתם? אם חשבתם לרכוש את הנעל כדי לחסוך לעצמכם את הביקור בחדר הכושר אז כדאי שתחשבו שוב. מחקר אמריקאי חדש בדק את ההשפעה של הנעל המחטבת לעומת הנעל הרגילה והתוצאות אולי קצת יאכזבו את כל אלה שמחפשים פתרונות קלים. מסתבר שבכל זאת תצטרכו להשקיע יותר בעצמכם ולהתחיל להזיע. כל נתוני המחקר בכתבה הבאה.