ליאור סוירי

אודות ליאור סוירי

מאמן כושר גופני בוגר ווינגייט עם התמחות לאימונים פונקיונאליים, אימוני TRX ועוד.. חי ונושם את עולם הכושר, הריצה והספורט מלידה.

הבחירה בחיים – כך רזה ירון 32 ק"ג

על ידי |15 בנובמבר, 2011|

עלייה ניכרת במשקל שנבעה מהרגלי אכילה לקויים. רמת סוכר שהתחילה להדאיג. רקע של מחלות בקרב בני המשפחה הקרובים שהביאו לפחד שאולי יום אחד ימשיך את הרצף הקטלני. אט אט הבין ירון שפר שבמידה ולא ישנה את חייו מקצה לקצה, יהיה מאוחר מידי. קם והחליט שמשפחתו צריכה יותר מאי פעם אבא ובעל חזק, תומך שעומד על רגליו ולכן בחר בחיים.

אימון אירובי ואימון משקולות – יחד או לחוד?

על ידי |12 באוקטובר, 2011|

האם לשלב פעילות אירובית נמרצת יחד עם אימון כוח מאתגר? מה יעיל יותר? האם הביצוע המשותף עלול לגרום לפגיעה באיכות האימון? אם כן, מה עושים במידה ואין אפשרות להפריד בין האימונים? איך יוצרים את מתכונת האימונים האופטימאלית?

כמה שורפים? 5 פעילויות והקלוריות הנשרפות

על ידי |10 באוקטובר, 2011|

איזו פעילות גופנית שורפת הכי הרבה קלוריות בזמן נתון? שחייה, רכיבה על אופניים, אולי הזומבה? באיזה אופן נבצע את הפעילות כך שהמפרקים השונים "יסבלו" הכי פחות? לפניכם 5 סוגי פעילות, בהן נוכל להוציא את כמות האנרגיה המקסימאלית עם לחץ מינימאלי על המפרקים.

דוושו לעבודה : רווח לבריאות ולכלכלה

על ידי |28 באוגוסט, 2011|

גרים רחוק ממקום העבודה? קבלו אופניים מתנה. מדוושים לעבודה? קבלו כסף על כל קילומטר של דיווש. במדינות רבות באירופה הבינו כי הפעילות הגופנית של העובדים היא רווח נקי לבריאות ולכלכלה כאחד. כך זה עובד שם.

רוצים לשפר את הזוגיות? רוצו ביחד!

על ידי |13 באוגוסט, 2011|

זוגיות היא עבודה לכל דבר. צריך להשקיע בה, לקבל דברים בהבנה ולגלות סבלנות. אורח החיים המודרני והלחוץ לא תמיד מאפשר לבני הזוג להשקיע האחד בשני, למעט בפעילות גופנית. אבל מה זה עושה לזוגיות? האם ריצה יכולה לתרום לשיפור הזוגיות ולהצלחת הקשר לטווח ארוך? קבלו 5 דברים שהריצה תתרום אם תחליטו לרוץ ביחד.

שחר של יום חדש – כך רזיתי

על ידי |12 ביוני, 2011|

סגנון חיים שכלל זלזול מוחלט בבריאות ועלייה קיצונית במשקל, חייבו אותו לשנות את אורח חייו. לאחר תהליך ארוך ומייגע שכלל דיאטות רבות שנכשלו, מצא את דרכי הפלא שסייעו לו להשיל כ- 33 ק"ג בפחות משנה. הוא החליט שאינו מבצע דיאטה אלא משנה את אורח חייו לבריאים יותר. קבלו את הנוסחה והדרך המנצחת של שחר אברהמוב.

כך ירדתי 38 ק"ג ובחרתי בחיים

על ידי |10 במאי, 2011|

היא הייתה בסכנת חיים כאשר השבץ מוחי היה קרוב מתמיד, ואת גופה תוקפת מחלה נוראית. ממצב של להיות או לחדול היא בחרה לחיות ושינתה את הרגלי התזונה והתחילה בפעילות גופנית. כיום, לאחר כשנתיים בדיוק, עם 38 ק"ג פחות ופעילות גופנית קבועה היא מרגישה בריאה ומאושרת מתמיד. "פריקית הכושר" כבר לא נוטלת תרופות, וטוענת כי אין דבר העומד בפני הרצון. סיפורה המעורר השראה של יערה זילברפרב.

ה-WII FIT: משחק מהנה או אימון כושר מאתגר?

על ידי |22 במרץ, 2011|

האם בנוסף להיותו משחק אטרקטיבי, משחק ה- WII FIT יכול להוות גם פעילות גופנית מאומצת? מה היתרונות? ואיזה פעילות תשרוף עבורכם יותר קלוריות?

5 דרכים חזרה למסלול האימונים

על ידי |27 בינואר, 2011|

אז איך אחרי הכל אפשר לחזור לפעילות אחרי תקופת בטלה ממושכת? מהי הדרך היעילה והבטוחה ביותר? ואיך בדיוק נתמיד ונחזור לאורח החיים הבריא והפעיל אחת ולתמיד? קבלו 5 דרכים שיקפיצו אתכם מהספה היישר לתוך מסלול האימונים.

צועדים לבית הספר ומשפרים את הציונים

על ידי |17 בינואר, 2011|

רוצים שהילדים יצליחו יותר במתמטיקה? תגרמו להם ללכת או לרכוב לבית הספר. כך קובע מחקר חדש שמציין כי בנות אשר אינן מתעצלות ומגיעות לבית הספר באופן עצמאי בין אם ברגל או ברכיבה על אופניים מצליחות יותר במבחנים. יש לציין כי ככל שההתמדה בצעידה לכיתה גבוהה יותר כך הציונים גבוהים יותר.