ליאור סוירי

אודות ליאור סוירי

מאמן כושר גופני בוגר ווינגייט עם התמחות לאימונים פונקיונאליים, אימוני TRX ועוד.. חי ונושם את עולם הכושר, הריצה והספורט מלידה.

ריצה – התרופה היעילה לדיכאון חורף

על ידי |27 בדצמבר, 2015|

אם בחורף אתם נוטים לדכדוך, כבדות ועייפות, תדעו שאתם נורמליים לחלוטין. דיכאון חורף היא תופעה ידועה שנגרמת בעיקר ממחסור בשעות אור בתקופה. במחקר שנערך בארה"ב מצאו כי ריצה יכול להקל משמעותית על הסימפטום. אז כמה דקות ריצה ביום מספיקות? מתי כדאי לעשות זאת בשעות היום? והאם בחורף באמת שורפים יותר קלוריות?

7 כללי ברזל: עוברים את החגים ללא קילוגרמים מיותרים

על ידי |13 בספטמבר, 2015|

ארוחות החג עשויות להכיל כמויות של קלוריות עצומות, כזו שתגרום לכולנו לקום מהשולחן עם בטן מלאה עד אפס מקום, וזה יעלה לנו גם ביוקר. ללא ספק, ריבוי הארוחות, ריבוי המנות והחודש הצפוף של החגים מביא איתו אלפי קלוריות מיותרות שבסופו של דבר מתבטאים בקילוגרמים מיותרים. קבלו 7 טיפים שיסייעו לכם לעבור את החג בשלום.

אימון TRX: קבלו 4 סיבות להתחיל עכשיו!

על ידי |15 באפריל, 2015|

מחפשים אימון ששורף הרבה, מעצב את הגוף ומסייע בהגברת קצב חילוף החומרים? קבלו את ה-TRX יחד עם 4 סיבות מדוע להכניס כבר עכשיו את רצועות האימון לשגרת האימונים.

אימוני TRX וההשפעה על הירידה במשקל

על ידי |9 ביולי, 2014|

ה-TRX נחשב היום אולי לאביזר הכושר הפופולארי בעולם ולו יתרונות רבים המשפיעים על הגוף מכל הבחינות. הוא נהדר לחיזוק, עיצוב, העלאת הכושר הגופני וכן...גם לירידה במשקל! אז למה באמת אימון עם TRX נהדר לתהליך ההרזייה? כיצד זה באמת משפיע? למי מתאים האימון, איך מתחילים? ואיפה אפשר למצוא קבוצת אימון ברחבי הארץ?

הצבת יעדים : תנאי להצלחה באימונים?

על ידי |9 בפברואר, 2014|

מדוע חשוב להתקדם בצעדים קטנים אל עבר המטרה? מהי משמעות הדרך והכיוון? כיצד עוברים בקלות מיעד ליעד? ואיך בדיוק נגיע אל המטרה בדרך הפשוטה ביותר? ליאור סוירי מסביר על חשיבות הצבת היעדים בדרך להצלחה באימונים.

6 חנויות הספורט השוות בעולם

על ידי |4 בנובמבר, 2013|

גם מי ששונא שופינג יסכים שנסיעה לחו"ל (ובמיוחד לארה"ב) היא הזדמנות מצוינת לקניות שוות של ביגוד וציוד מוצרי ספורט. לא רק שהמחירים יותר זולים, אלא שהמבחר גדול יותר וכולל קולקציות שלא מגיעות לארץ הקודש. מניו יורק ועד ללונדון, קבלו את 6 חנויות הספורט השוות בעולם.

ריאן ריינולדס – הנוסחה שלו לשמירה על הכושר

על ידי |20 ביולי, 2013|

הוא ידוע בתור השחקן ההוליוודי בעל הכושר הגופני הגבוה והגוף הבנוי לתלפיות. מבחינתו אימונים הם דבר קדוש ואין שום סיכוי בעולם שיפספס ולו אחד. עם גישה כזאת לא פלא שריאן ריינולדס נראה כך - אפשר לומר מדהים. מה הוא עושה כדי להיראות כך? אלו אימונים הוא מבצע ומהי התזונה שעליה הוא מקפיד? קבלו את הכוכב החטוב.

דיויד בקהאם: כך הוא שומר על כושר

על ידי |6 ביולי, 2013|

אחרי שהכריז השנה על פרישתו מכדורגל, דיויד בקהאם לא עוצר וממשיך באימונים מאתגרים יחד עם תזונה קפדנית... בכל זאת צריך לשמור על גזרת הדוגמן. הספורטאי נחשב למושא הערצה של נשים ברחבי העולם וגם גברים רבים לא היו מתנגדים לקבל מעט ממראה גופו. אז אילו אימונים מבצע הכוכב האנגלי? קבלו את הרגלי הכושר והתזונה של קינג דיויד.

האמת מאחורי דיאטת HCG

על ידי |29 ביוני, 2013|

מעוניינים לרדת במשקל? מה דעתכם על דיאטה של 500 קלוריות ביום שבאמצעותה תשילו ממשקלכם כחצי קילו ביום ובתוך תקופה של כמה שבועות תראו רזים מתמיד... דיאטת בזק כמו שאומרים!נשמע כמו תרופת פלא מדהימה, אם בכלל קיים דבר כזה!! ובכלל... האם זה בריא או לא בריא? כל מה שרציתם על דיאטת HCG.

האיש שרץ 50 מרתונים ב-50 ימים וב-50 מדינות

על ידי |24 במאי, 2013|

אומרים שגם ליכולת פיזית ומנטאלית יש גבול שאותו קשה מאוד לעבור. דין קרנזס, רץ 50 מרתונים ב 50 מדינות ברחבי ארה"ב וב – 50 ימים ברציפות, ואם כל זה לא מספיק גם הפך לאדם שקבע את המרחק הרב ביותר אי פעם בריצה: 563 ק"מ ברציפות - 82 שעות. הכירו את האיש והקילומטרים.