אודות גיא שלמון

דיאטן קליני וספורט (MS.c) , איש חינוך גופני, פיזיולוג מאמץ ומרצה בכיר בתחומי הספורט והתזונה.

האם אימון על קיבה ריקה תורם להרזיה?

על ידי |22 באוקטובר, 2017|

האם אימון אירובי בצום על קיבה ריקה תורם להרזיה? הדיאטן גיא שלמון עם כל מה שרציתם על הנושא.

נא להכיר: תוסף התזונה הטבעי לשיפור הביצועים הספורטיביים

על ידי |13 בדצמבר, 2013|

כולנו גדלנו על סיפור הילדים "פופאי" אשר נהג לאכול תרד ולהתחזק בשריריו כתוצאה מכך. התהליך הוצג בצורה מעט קיצונית, אך היה ידוע כי לתרד סגולות הקשורות בחיזוק השרירים, בגלל מגוון רכיבי התזונה החיוניים המצויים בו, ביניהם גם רכיב מיוחד ביותר לשיפור ביצועיים ספורטיביים. מהו אותו רכיב? ולאיזה סוג מתאמנים הוא מתאים?

מותו של אינשטיין: מה זה בכלל מפרצת באבי העורקים?

על ידי |3 בדצמבר, 2013|

הכתבה הבאה נכתבה ברוח האירועים האקטואליים שפוקדים אותנו, ובהם מותו הטרגי של הזמר אריק איינשטיין ז"ל. אריק נפטר כתוצאה מקרע באבי העורקים שהוביל לדימום פנימי ואיבוד דם רב. מה קרה שם? מדוע? מה זו מפרצת? מי בסיכון? ומה ניתן היה לעשות כדי למנוע את מותו הפתאומי?

סופגנייה: חושבים שרק הקלוריות נחשבות? תחשבו שוב!

על ידי |27 בנובמבר, 2013|

האם אותן 500 הקלוריות של הסופגנייה יכולים להיעלם להם על ידי פעילות גופנית? האם רק הקלוריות נחשבות לאחר שהכנסנו לגופנו מאכל חסר כל ערכים תזונתיים? וכמה באמת יש השפעה לשעה או שעה וחצי של פעילות אירובית או אנאירובית על הבצק המטוגן שהחדרנו לגוף? גיא שלמון עושה לכם סדר לקראת החנוכה.

30 גרם חלבון בארוחה אחת: כמה באמת הגוף מסוגל לקלוט?

על ידי |18 בנובמבר, 2013|

אחת השאלות הנפוצות סביב חדר הכושר: האם הגוף מסוגל לקלוט יותר מ- 30 גרם חלבון בארוחה אחת? ומה קורה לעודפי החלבון שאינם נקלטים? הדיאטן הקליני גיא שלמון עם כל מה שרציתם לדעת בכתבה הבאה.