ד"ר איתי זיו וגיא שלמון

אודות ד"ר איתי זיו וגיא שלמון

ד"ר איתי זיו (Ph.D) מומחה לפעילות גופנית, ספורט וחדרי כושר. סגן מנהל קמפוס "שיאים" באוניברסיטת תל אביב. גיא שלמון (MS.c) דיאטן קליני וספורט, איש חינוך גופני ופיזיולוג. מכשיר מדריכים בתחום חדר הכושר, מרצה בכיר בתחומי הספורט והתזונה, מנהל מקצועי של רשת מועדוני הכושר Life & Fitness.

5 דרכים יישומיות לטיפול בבטן רופסת וצמיגים

על ידי |30 בינואר, 2014|

כמות הקלוריות הנצרכת על ידי גברים ונשים בשנים האחרונות עשויה להסתכם באלפי קלוריות ולהשמנה בטנית חמורה! אז מה ההבדל בין נשים לגברים כשזה מגיע להשמנה בטנית? מהו ההבדל בין שומן תת עורי לשומן בטני עמוק? וכמה צריך להיות היקף המותניים שלכם? קבלו 5 דרכים יישומיות לטיפול בבטן רופסת ו"צמיגים" באזור המותניים.

טריאתלון וסכרת: הולך ביחד?

על ידי |20 במאי, 2013|

האם השתתפות על בסיס קבוע בתחרויות טריאתלון, וכמובן האימונים הרבים והממושכים לשם הכנה לתחרות מתאימים גם לחולי סוכרת? האם אנשים הלוקים בסוכרת מסוג 1 יכולים לצלוח פעילות ספורטיבית ברמה גבוהה? כל התשובות בכתבה הבאה של ד"ר איתי זיו וגיא שלמון.

פעילות גופנית וירידה במשקל: הנחיות ה- ACSM

על ידי |4 בפברואר, 2013|

כמה דקות של פעילות גופנית יעזרו לכם לשמור על אורח חיים בריא? כמה דקות של פעילות תצטרכו לעשות כדי למנוע עלייה במשקל וכמה דקות כדי לשמור על המשקל? איזה סוג אימון תצטרכו לבצע כדי להשיג את התוצאות הראויות ביותר? כל התשובות לשאלות בכתבה הבאה על פי ההנחיות החדשות של הקולג' האמריקאי לרפואת ספורט- ACSM.

מתפללים ושורפים:כמה שורפים בזמן התפילה?

על ידי |28 בינואר, 2013|

הוצאה קלורית כרוכה בכל פעילות גופנית יומיומית, ודאי כשמדובר על פעילות ספורטיבית. לפיכך, גם תפילה, במיוחד אם היא נעשית מספר פעמים ביום, תתרום להוצאה קלורית מסוימת ותגדיל את הבזבוז הקלורי היומי. אז כמה שורף אדם ממוצע המתפלל מספר פעמים ביום?