אודות רובין יפים

מאמן כושר, מומחה לכוח וחיטוב. בוגר וינגייט.

2 טעויות נפוצות בלחיצת חזה– וכך תתקנו אותן

על ידי |17 בפברואר, 2016|

השרירים האהובים והבולטים על מרבית מתאמני חדרי הכושר הם שרירי החזה. אחד התרגילים הפופולאריים בין כותלי המועדונים הוא תרגיל לחיצת החזה (בנץ' פרס). לתרגיל אינספור יתרונות, כל עוד מבצעים אותו נכון. ביצוע נכון יסייע במניעת פציעות ובקבלת תוצאות טובות יותר. אז ממה תצטרכו להיזהר? וכיצד תצטרכו לבצע?

5 דברים שכל אישה צריכה לדעת: נשים VS גברים בחדר הכושר

על ידי |12 בנובמבר, 2014|

תרגיל הוא בעצם תנועה, ועוד לא נברא התרגיל אשר אישה לא יכולה לבצע וגבר כן. במקרים מסוימים אולי ההיפך הוא הנכון...ליידיס'! קבלו 5 טיפים נהדרים לתוצאות טובות ומהירות יותר ויותר חשוב: שיגרמו לכן להתמיד בפעילות לאורך זמן!

לשפר את ביצועי האימון: פתרון 4 האחוזים

על ידי |30 במאי, 2014|

אז מה כולם רוצים? תוצאות כאן ועכשיו! האם פתרון 4 האחוזים הוא הדבר שיסייע לנו שיפור בכח ומסת שריר כבר אחרי 6 אימונים בלבד? אז מה זה 'פתרון ה-4 אחוזים'? מהם העקרונות? ואיך אמור להיראות האימון? מאמן הכושר אפי רובין עם הכל אודות הדבר שיכול להיות הפתרון למי שממש צריך את הדחיפה הקטנה והנוספת לשיפור ביצועי האימון.

חוקי חדר הכושר: 5 שלא כתובים בשום מקום

על ידי |11 בפברואר, 2014|

אין יותר מעצבן מאנשים המגיעים לחדר הכושר ומהווים סכנה ממשית ומטרד לשאר המתאמנים הסובבים אותם. זה מתחיל עם אי החזרת המשקולות למקום וממשיך עם 'המצאה' של תרגילים מסוכנים במכשירים שאינם מיועדים לכך. מאמן הכושר אפי רובין עם 5 חוקים שיכולים להפוך את חדר הכושר למקום נעים יותר.

כאבי שרירים מאוחרים: מה זה בכלל DOMS ?

על ידי |26 בדצמבר, 2013|

האם כאבי שרירים לאחר האימון הם האינדיקטור להתקדמות ולהתפתחות השרירים? האם מדובר בכאבי השרירים שאנו חשים במהלך האימון או בכאבי שרירים מאוחרים המכונים גם DOMS? מה השוני בין השניים? מה זה בכלל? ואיך למנוע? מאמן הכושר רובין יפים עם כל מה שרציתם לדעת.

טור דעה: קרוספיט מסוכן או תלוי למי?

על ידי |9 באוקטובר, 2013|

על קרוספיט כבר שמעתם? מדובר באימון אינטנסיבי המשלב בין היתר הרמת משקולות, ריצה עם שקי חול, עליות מתח, הרמת צמיגים כבדים, חבטות פטיש על צמיגים, קפיצה בחבל, עמידות ידיים, שכיבות שמיכה וטיפוס בחבל. לאט לאט מתאספות ברחבי העולם עדויות רבות אודות הנזקים שהשיטה גורמת, כך גם בכתבה שפורסמה בשבוע שעבר בערוץ 10. למאמן הכושר רובין יפים יש מה לומר בנושא.

האם דרושים תרגילים ספציפיים לשרירי הבטן?

על ידי |1 באוקטובר, 2013|

לא רואים את שרירי הבטן? יש לכם זמן פנוי בסוף האימון? נצלו את הזמן לתרגילים אשר יכריחו הוצאה אנרגטית גדולה יותר. ספרינטים, אירובי או תרגילי כח מורכבים יכולים לעשות את העבודה כמסייעים להפחתה באחוזי השומן.לא בטוחים איך להתחיל ולמה הכוונה? מאמן הכושר אפי רובין עם המלצה לתכנית אימונים ל-14 הימים הקרובים.

תדירות אימוני כח – כמה ולמה?

על ידי |13 בספטמבר, 2013|

בעוד מפתחי גוף רבים נוטים לתמוך באימון אחד או שניים לכל היותר לקבוצת שריר בשבוע, מנגד תוכלו למצוא מרימי משקולות שתומכים גם ב-12 אימונים בשבוע! מה באמת מומלץ לעשות? מהי השיטה הקלאסית למתאמנים מתחילים ומתקדמים? ואיך לא להגיע לתשישות? רובין יפים מביא את האפשרויות השונות יחד עם דוגמאות לתכניות אימונים.

המדריך למתאמן המתמיד

על ידי |16 ביוני, 2013|

התמדה היא ללא ספק החלק החשוב בדרכם של כלל המתאמנים. הבעיה מתחילה כאשר רבים לוקחים זאת צעד אחד רחוק מדי. לרוב, לא מדובר במתאמנים מקצועיים אלא אלו אשר עדיין מבצעים את אותה שגרת אימונים בחדר הכושר עוד מתקופת התיכון. תקועים באותם משקלי עבודה הרבה זמן? לא זוכרים מתי ראיתם שיפור בחדר הכושר? רובין יפים עם כל הפרטים.

על חשיבות החזרות באימוני התנגדות

על ידי |3 במרץ, 2013|

מהי חשיבות הטכניקה באימון? מתי כדאי להרים מהר? ומה מומלץ יותר לעשות אם רצונכם הוא גדילה במסת השריר וירידה באחוזי השומן? מאמן הכושר רובין יפים עם כתבה מסכמת על חשיבות החזרות באימוני התנגדות.