אודות ישראל היילפרין

מאמן כושר ומעביר קורסים וסדנאות בנושא אימון פונקציונלי. לפרטים נוספים: www.IsraelHalperin.com

רוצים להרים משקל כבד יותר? הכל בראש!

על ידי |6 במרץ, 2014|

מה לדעתכם קרה כשמרימי משקולות תחרותיים היו בטוחים שקיבלו סטרואידים אנאבוליים אך למעשה קיבלו תמיסת סוכר? האם אפקט הפלצבו יכול להשפיע על המשקל המרבי אותו הצליחו להרים? התוצאות יפתיעו גם אתכם. ישראל היילפרין עם המחקר שבוצע עם 11 מרימי משקולות ועל מספר תרגילים שונים.

קביעה מראש של מספר החזרות לפני כל סט: הדרך הנכונה לאמן?

על ידי |18 באוקטובר, 2013|

לא משנה מי הוא מאמן הכושר, אפילו המאמנים המנוסים ביותר לא יכולים לנבא בצורה מדויקת את מספר החזרות האופטימאלי למתאמן בכל אימון. האם נכון לקבוע את מספר החזרות בכל סט טרם תחילת האימון? ומהו הסיכון? ישראל היילפרין עם החסרונות ועם האופציה החלופית.

העומסים על מפרק הברך בתרגיל הלאנץ'

על ידי |2 באוגוסט, 2011|

אחד מתרגילי הרגליים היותר פופולאריים בקרב מתאמנים הוא תרגיל הלאנץ' הקידמי אשר נמצא בשימוש רב למטרות חיזוק, שיפור ביצועים ושיקום פלג הגוף התחתון. איפה יש עומסים גדולים יותר: בצעד קטן או בצעד גדול? מכרע סטטי או דינאמי? איפה פועל שריר הארבע ראשים יותר משריר הירך האחורי, ולמה? כל הפרטים על התרגיל בכתבה הבאה.

הכירו את שיטת האימון האיסכמית

על ידי |13 ביוני, 2011|

אימונים איסכמיים הם אימונים לקבוצת שרירים מסוימת תוך כדי חסימה חלקית של זרימת הדם במהלך תרגיל מסוים. השיטה פותחה ביפן בשל הצורך של אנשי מקצוע מתחום השיקום לחזק את שריריהם של מטופלים הנמצאים במצבי חולי וחולשה ללא העמסה חיצונית מוגזמת להשגת המטרה. כל הפרטים אודות השיטה, התועלות והחסרונות.

חימום בכדורגל: הפחתה של 30% בפציעות

על ידי |5 ביוני, 2011|

משחק הכדורגל הוא ענף הספורט הפופולארי ביותר בעולם. מחקר שנערך בנורווגיה בדק את יעילות החימום בהיבט של מניעת פציעות אצל כדורגלנים. המסקנות, המתיחות והתרגילים בכתבה הבאה.

מה קדם למה: הכאב או התנועה הלקויה?

על ידי |26 במאי, 2011|

ידוע שישנו קשר חזק בין כאב לבין שיבוש בתבניות תנועה, אך לא תמיד ברור מי הביצה ומי התרנגולת. האם תבניות תנועה לקויות מובילות לכאבים או שהכאבים קדמו והובילו לתנועה לקויה? וכיצד ניתן לפתור את הסוגיה? כל הפרטים שנעשו במחקר הבא.

עושים שריר ומשפרים את הפעילות האירובית

על ידי |16 במרץ, 2011|

אתם רצים, רוכבים או שוחים אבל חוששים לשלב גם אימוני כוח? חוששים מעלייה במשקל או סתם מעדיפים לנצל את זמן האימון להמשך שיפור הביצועים? כדאי שתחשבו שוב! ישנה השפעה חיובית של אימוני הכוח על ביצועי הפעילות האירובית גם על מתאמנים חובבניים. המחקרים והעובדות בכתבה הבאה.