אודות נטעחן ליבנה

דיאטנית קלינית, B.Sc, יועצת תזונה לקבוצות הליכה במרכז הספורט באוניברסיטת תל אביב: http://www.sports-center.co.il

למה להתחיל את הדיאטה דווקא בפסח

על ידי |7 באפריל, 2015|

נצלו את תקופת החגים והכניסו קצת סדר וארגון לחייכם, וכך לא רק שתעברו את פסח מבלי לעלות במשקל, אלא גם תצליחו להשיל מהמשקל העודף. כיצד נערכים תזונתית לפני החג? אילו תחליפים אפשר למצוא במקום מצה? וכמה קילוגרם מעלה הישראלי הממוצע בתקופת החגים? הדיאטנית הקלינית נטעחן לבנה עם כל הטיפים התזונתיים.

מי אתם ואיפה: "סיבים תזונתיים"?

על ידי |12 באוגוסט, 2013|

אחד הטרנדים הבולטים ביותר בעולם הבריאות בשנים האחרונות, הוא המושג "סיבים תזונתיים". מי הם אותם סיבים? האם הם פיתוח חדשני או שתמיד היו במזון ופשוט לא היינו מודעים אליהם? כמה מומלץ לצרוך ביום? ובכלל איפה אפשר למצוא אותם? הדיאטנית הקלינית נטעחן ליבנה מסבירה.

תזונה:חוסכים בקלוריות בשבועות

על ידי |14 במאי, 2013|

לפי מיטב המסורת שבועות הוא חג שכל כולו מוקדש למוצרי חלב, זהו יום חגם של הצמחונים ובינינו גם של הקרניבורים. הבעיה היחידה היא שבארוחות החג התמימות למראה מסתתרות להן אלפי קלוריות, רובן מגיעות בצורת שומן. אך אל חשש! כמו תמיד לכל פשטידה או עוגת גבינה עתירת שמנת ישנה אלטרנטיבה רזה יותר. הטיפים והמתכונים שיעזרו לכם לעבור את שבועות בשלום.

עוגת גבינה דלת קלוריות

על ידי |27 במאי, 2012|

בניגוד למרבית עוגות הגבינה עתירות השומן והסוכר. קבלו גרסה קלה, דלת קלוריות ולא פחות טעימה. כל הפרטים במתכון הבא.

פודינג וניל אפוי דל שומן

על ידי |5 ביוני, 2011|

מחפשים קינוח מתוק, טעים ודל שומן? קבלו מתכון פודינג וניל אפוי דל שומן, קל להכנה ומכיל רק 69 קלוריות למנה. בתאבון.

פשטידת ברוקולי וגבינה

על ידי |2 ביוני, 2011|

מתכון פשוט וקל המשלב ברוקולי עם גבינות רזות אך עדיין שומר על המרקם הטעים של הפשטידה הכל כל מפורסמת. כל הפרטים במתכון הבא.

אודות האנטיאוקסידנטים והרדיקאלים החופשיים

על ידי |15 במרץ, 2011|

בשנים האחרונות עולה המודעות לחשיבותם של האנטיאוקסידנטים ובמקומות מסוימים אף נחשבים לאנטי אייג'ינג של ממש. מוצרים עליהם מודבקת התוויות "אנטיאוקסידנט" נחשבים לנחשקים יותר או במילים אחרות כמוצרים "מאריכי חיים". אז מי הם בעצם האנטיאוקסידנטים, מה חשיבותם, ובאיזה מזונות נוכל למצוא אותם?